![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik heb een probleem met mijn computer onlangs. Wanneer begin ik ooit mijn pc alles ziet er prachtig uit, maar binnen enkele seconden het scherm verandert in een dansende pixels regenboog. Ik denk dat deze kan worden opgeroepen artefacten, maar ik ben niet zeker. Het is zo slecht dat ik niet kan zien achter de puinhoop. Ik zocht op Google met een andere comp en ik vond dat ik kan nodig zijn om de grafische kaart en maak deze schoon. Dus nam ik het uit, gereinigd, terzijde en terug opstarten van mijn pc. Het werkte goed voor ongeveer een uur, maar daarna ging het naar de hel nog maar eens. Wanneer het systeem opstart klinkt normaal. Zijn alleen de video-deel dat is screwed up. Ik kreeg een paar foutmeldingen, een was een ati foutbericht dat zei de VPU is niet (wat betekent dit?) Een andere boodschap die ik kreeg was op een blauw scherm dat zei dat er een probleem was met de ati2dvag bestand. Vervolgens heb ik opgestart in de veilige modus waar ik unistalled alle ATI-drivers, als ik opnieuw het maakte geen verschil, het scherm ging in een razernij van gedessineerde pixel crazyness. is mijn videokaart op de weg? Btw ik heb een 5 jaar oude Dell Dimension 4600 Ik ben met Windows XP Pentium 4 2.8GHz processor 1 GB RAM Ati Radeon 9800 Pro 128 mb Ook moet ik leunend naar een nieuwe computer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja. Vijf jaar oud - ongeacht de spec, ja moet worden bijgewerkt of volledig vernieuwd. Sounds like it was pretty fatsoenlijk terug in het dag al, het is de hel hebt een proccessor sneller dan mijn huidige (hoewel ik OCing het als we spreken - ik kan hebben gewoon achterhaald u )Het is gewoon, naar mijn mening, het is nauwelijks iets waard vaststelling dat oude wihout zeer goede reden.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Radeon 9800 Pro 256MB oververhit - nieuwe grafische kaart of Meer Cooling? | BGA | Grafische Kaarten & Monitors | 14 | 11 mrt 2009 00:31 |
| Radeon 9800 ventilatorgeluid of nieuwe kaart tijd! | budredz | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 7 nov 2008 07:13 |
| SLI 9800? Misschien. | Eltocliousus | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 29 feb 2008 15:36 |
| HELP! Problemen met DirectX / Installeren Radeon kaart | Lunatyck | Multimedia & Codecs | 1 | De 1 januari 2008 00:45 |
| Mijn ATI 9800 Pro overleden | dbuske | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | De 2 augustus 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |