![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har hatt et problem med maskinen min bare nylig. Når noen gang jeg starter PC alt ser greit, men i løpet av sekunder skjermen blir en dans pixel regnbueørret. Jeg tror disse kan bli kalt artifakter men jeg er ikke sikker. Det er så ille at jeg ikke kan se noe bak søl. Jeg søkte på Google og bruker en annen komp og jeg fant ut at jeg må kanskje ta ut skjermkortet og rengjør det. Så jeg tok det ut, renset den, legg den tilbake og oppstart min PC. Det fungerte bra i omtrent en time, men da det gikk til helvete ennå igjen. Når systemet starter opp det høres normalt. Its like videoen del som er ødelagt. Jeg fikk et par feilmeldinger, en var en ati feilmelding som sier VPU var ikke (hva betyr dette?) En melding jeg fikk var på en blå skjerm som sa det var et problem med ati2dvag fil. Jeg så oppstart i sikker modus der jeg unistalled alle ATI drivere, da jeg startet det gjøres ingen forskjell, skjermen gikk inn i et vanvidd av mønstrede pixel crazyness. er mitt skjermkort på vei ut? Btw jeg har en 5 år gammel dell dimension 4600 Jeg kjører Windows XP Pentium 4 2.8ghz prosessor 1 GB RAM ATI Radeon 9800 Pro 128 MB Også skal jeg være skjev mot en ny datamaskin? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja. Fem år - uansett spec, ja det skal være oppdatert eller fullstendig fornyet. Høres ut som det var ganske anstendig tilbake på den dagen skjønt, faen det har en raskere proccessor enn min nåværende en (selv om jeg OCing det så vi snakker - Jeg kan ha bare overtaken du )Det er etter min mening, er det knapt verdt å fikse noe som gamle wihout veldig god grunn.