![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, jeg ønskede at finde ud af, om nogen vidste, hvor god ATI Radeon HD3470 grafik er til gaming. Jeg så et sted at nogen sagde, at de fik 23 billeder i sekundet med det, men jeg så en anden siger, at dets dårlige til gaming. Ive fik en desk top med quad kerne, 3 GB RAM og NVIDIA GeForce 8400gs gfx kortet og jeg gjorde en bænk med trackmania nationer evigt spil, og det sagde jeg fik 23 fps, så betyder det, at jeg vil få lignende grafik med ATI kort? Skødet toppen im søger på, er Toshiba A350-20s. Tak Hayley |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laptops er virkelig ikke til gaming. Det er en "okay" kortet og beats integreret, men det er langt mere omkostningseffektivt at opgradere din desktop's skærmkort og købe en Netbook. Uanset, at 3470 skal være ens resultater til dit skrivebord.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Tak for svaret |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Palit Radeon 4850 Grafikkort Problem | Pablo15 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 29. maj 2009 03:42 |
| Radeon 9800 Pro 256MB er overophedet - Nyt Grafikkort eller Mere Køling? | BGA | Grafikkort & Monitors | 14 | 11 marts 2009 00:31 |
| Personlige dedikerede servere For Steam Games | YRTNEG | PC & Console Gaming | 3 | 4 februar 2009 10:35 |
| Sony 40 "HDMI LCTV til Radeon HD3870 HD Grafikkort | basher | Grafikkort & Monitors | 5 | 25. maj 2008 15:38 |
| ATI Radeon Xpress 200 skærmhukommelse? | salt | Grafikkort & Monitors | 1 | 20 marts 2007 09:21 |
| Thread Tools | |
| |