![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, minun GPU on ollut joitakin ongelmia, niitä hetki. Oliko HAKU netissä korvaava kortti, mutta näyttää siltä, tämä kortti on lopetettu ... ei yllätys siellä. Minulla on melko pieni budjetti, mutta toivoi saada kortin samankaltaisia spec. Any ideas? Thanks in advance, Doug
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| |||
| |||
| MSI ATI Radeon X800 XL 256MB DDR3 PCI-E, Dual DVI, TV Out, - thats että spec mukaan kortti Olen tällä hetkellä on. Olisiko tämä kortin työtä olla sopiva korvaava? Kiitos -Doug
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| |||
| |||
| Haha - se oli tyhmä vastaus ota sivuuttaa sitä ...
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|