![]() |
|
| |||
| |||
| Hey guys, mijn GPU heeft een aantal problemen aan hen moment. Zocht online voor een vervangende kaart, maar het lijkt deze kaart is niet meer leverbaar ... Geen verrassing daar. Ik heb een redelijk laag budget, maar hoopte te krijgen van een kaart van soortgelijke spec. Any ideas? Thanks in advance, Doug
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
|
| |||
| |||
| MSI ATI Radeon X800 XL 256MB DDR3 PCI-E, Dual DVI, TV-Out, - dat is de spec van de kaart ik momenteel heb. Zou dit kaart werkt als een geschikte vervanging toe? Bedankt -Doug
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
|
| |||
| |||
| Haha - dat was een domme antwoord please ignore it ...
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Geen video over vervangende scherm | jkarlinsey | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 8 Dec 2008 18:06 |
| Tecra 8100 LCD-TFT vervanging | mwj182182 | Algemeen Hardware Chat | 3 | 30 mrt 2008 05:11 |
| Moederbord vervanging | kp3509 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 3rd Dec 2007 01:09 |
| Chipset Fan vervanging | Morglor9 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 20 nov 2007 21:45 |
| Vervanging toetsenbord | Emrys88 | Laptops, Mobiles & PDA's | 6 | 19e sep 2007 09:38 |
| Thread Tools | |
| |