![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, min GPU har noen problemer på dem øyeblikk. Var på jakt etter et nytt kort, men det ville synes dette kortet er avviklet ... ingen overraskelse der. Jeg har et veldig lavt budsjett men håper å få et kort med samme spec. Noen ideer? Takk på forhånd, Doug
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| MSI ATI Radeon X800 XL 256MB DDR3 PCI-E, Dual DVI, TV-Out, - dvs den spec av kortet jeg har for øyeblikket. Vil dette kortet fungerer være en passende erstatning? Takk -Doug
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| Haha - det var en dum svaret kan du se bort fra det ...
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ingen video på erstatning skjermen | jkarlinsey | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 8 desember 2008 18:06 |
| Tecra 8100 LCD TFT erstatning | mwj182182 | General Hardware Chat | 3 | 30 mars 2008 05:11 |
| Hovedkort Erstatning | kp3509 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 3 desember 2007 01:09 |
| Chipset Fan Erstatning | Morglor9 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 20 nov 2007 21:45 |
| Erstatning tastatur | Emrys88 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 6 | 19nde sep 2007 09:38 |
| Thread Tools | |
| |