![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare en hurtig post. I de seneste vurderinger af ATI's nye DX10 flagskib kort, X2900XT, reviewere fundet resultater for at være nogenlunde lignelse til Nvidia's 640mb 8800GTS. Når du bliver bedt om ATI's direkte konkurrent kortet til GTX version af Nvidia's flagskib på kortet, og hvilken form det vil tage de svarede (og jeg citerer) "Crossfire" (spil, der understøtter det? stigning i udgifterne til køb af to kort over en?) Udseende rygterne var sande om XTX ikke bliver frigivet, at den store stigning i udgifterne til den DDR4 ram, og størrelsen af det. De har nu også fået 8800Ultra kæmpe med ....... quad CrossFire måske? ATI .... anyone?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ATI har mistet der altid kommer ud med nye kort, men nvidia dage senere frigivelse dyr kan være dyrt, men sikker som helvede dyr alligevel det er en ikke fair comp personligt på alle review (benmarks) de teste et nvidia 8800 GTS 320/640 mod en hd2900xt tallene ikke giver mening bør det være en 280 xt bør ikke det, eller skal de nødt til at finde ATI's bedste kort mod nogle gennemsnitlige postkort til lige se ati løs alligevel, og en anden ting, den nye R650 og R700-chips kaldes "AMD" HD2950 XTX ændring gøre chips ikke grafik eller gøre AMD mener, at de skal overtage og en anden ting, at AMD og ATI er grupperet de synes at kalde selv AMD pludselig også det faktum, at ATI og AMD har grupperet, AMD frygtelige på CPU's Atti frygtelige på grafik det er den perfekte rod.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Nvidia Kontrolpanel hader Nvidia Card?? | CodeFreakC | Grafikkort & Monitors | 0 | 25 november 2008 01:42 |
| Fysik for alle! (nVidia 177,83) | Carbon | Grafikkort & Monitors | 6 | 21. aug 2008 18:57 |
| Ati vs nvidia | deeajz | Grafikkort & Monitors | 3 | 29th Dec 2007 18:15 |
| NVIDIA-drivere Hjælp | Jake2392 | Grafikkort & Monitors | 2 | 13. sep 2007 10:27 |
| Nvidia eller ATI | Reuben | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2006 02:10 |
| Thread Tools | |
| |