![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Just a quick post. In de laatste beoordelingen van ATI's nieuwe vlaggenschip DX10 kaart, de X2900XT, reviewers gevonden prestaties worden ruwweg parabel te Nvidia's 640mb 8800GTS. Gevraagd naar ATI's directe concurrent kaart naar de GTX versie van Nvidia's vlaggenschip kaart, en in welke vorm zou zij antwoordde (en ik citeer) "Crossfire" (games die het ondersteunen? stijging van de kosten voor de aankoop van twee kaarten van meer dan een?) Lijkt erop dat de geruchten waar zijn over de XTX niet vrijgegeven vanwege de enorme toename van de kosten van de DDR4 ram, en het bedrag ervan. Zij hebben ook nu de 8800Ultra geconfronteerd met ....... quad CrossFire misschien? ATI .... iemand?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ati hebben verloren er altijd uit met de nieuwe kaarten, maar nvidia dagen later release beesten kunnen zijn lieve maar zeker als de hel beesten toch is dit een eerlijke comp persoonlijk op alle herziening (benmarks) het testen van een nvidia 8800 GTS 320/640 tegen een hd2900xt de nummers niet zinvol moet worden een 280 xt mag niet of ze moeten zoeken ATI's beste kaart tegen een gemiddelde kaarten te kijken ati los en toch nog iets van de nieuwe R650 en R700-chips worden "AMD" HD2950 XTX amendement doen geen grafische chips of AMD doen vinden dat ze moeten nemen en dan nog iets over het feit dat AMD en ATI zijn gegroepeerd ze lijken te roepen themself AMD plots ook het feit dat ATI en AMD hebben gegroepeerd, AMD CPU's op gruwelijke houding ten vreselijke graphics is dit de perfecte puinhoop.