mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Bad AGP-kort? - Fan holdt op med at virke

Reply

Thread Tools
Old 12 februar 2009, 12:06
Ny Medlem Gruppen

Default Bad AGP-kort? - Fan holdt op med at virke

Ok her er min situation, og hvad jeg har indsamlet hidtil. Jeg har en gammel pc mod 02, at jeg bygget og ikke har brugt i årevis, og for nylig forsøgt at starte det op. Jeg får magten i hele systemet for omkring 5 sekunder, så det slukker. Jeg har gjort alt det, jeg kender til at teste de ledninger, PSU, mb, ram, kontrolleret kontakter osv. Det eneste problem jeg kommer på tværs er AGP kortet. Det er ikke fungerer (fan aldrig kommer på). Jeg frakoblet strømstikket til blæseren på kortet og testet for at se, om det var at få magt, som det var. Så det fik mig til at tænke, at kortet fungerer ikke længere. Før jeg gå ud og erstatte dette kort vil jeg blot nogle udtalelser om, hvad du fyre tror. Ville det være sikkert at sige Thats årsagen til alt dette? Måske GPU'en fik brændt ud? Tak
Old 12 februar 2009, 12:13
Administrator Gruppen

En fan er der en grund til, det er meget muligt, der er problemet.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 12 februar 2009, 12:27
Ny Medlem Gruppen

Jeg fandt ud af kortet og forsøgt at starte den op for at se, hvad der ville ske, og jeg får de samme resultater. Ville det kan forventes? Eller betyder det er der flere problemer, såvel?
Old 12 februar 2009, 12:31
Administrator Gruppen

En PC vil ikke starte op med noget GFX kortet. Fastsættelse PC hardware er en proces for eliminering. Som vi kender GFX kort kan være defekt, det er den første ting at swap.
Old 12 februar 2009, 12:33
Ny Medlem Gruppen

Ok tak et bundt for hurtigt svar. I'm gonna hovedet ud nu og gå pick mig et kort. Jeg vil fortælle dig, hvordan det fungerer ud
Old 18 februar 2009, 14:03
Ny Medlem Gruppen

Ok. Jeg gik videre og købte et nyt kort fra newegg for samme $ 30 til at teste. Nu kan jeg få et langt bip for 5 sekunder, så det slukker. Dette sker med og uden hardware installeret (bare MB, CPU, PSU installeret). Er der en måde at isolere det til blot mb, eller bare CPU?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Lyden er holdt op med at virke stubbo Lyd, højtalere og MP3-afspillere 8 15 januar 2009 17:12
Mus og tastatur holdt op med at fungere! toodlesoodles General Hardware Chat 4 21. nov 2008 13:15
USB-porte holdt op med at virke graemecunn General Hardware Chat 5 6. jan 2008 16:45
Hjælp Microsoft Word er holdt op med at virke SgtBillcoJD Office Suites & Applications 1 15. sep 2007 09:59
ITunes holdt op med at virke FalconHunter Multimedia & Codecs 10 3. sep 2007 14:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.