![]() |
|
| |||
| |||
| Ok her er min situation, og hvad jeg har indsamlet hidtil. Jeg har en gammel pc mod 02, at jeg bygget og ikke har brugt i årevis, og for nylig forsøgt at starte det op. Jeg får magten i hele systemet for omkring 5 sekunder, så det slukker. Jeg har gjort alt det, jeg kender til at teste de ledninger, PSU, mb, ram, kontrolleret kontakter osv. Det eneste problem jeg kommer på tværs er AGP kortet. Det er ikke fungerer (fan aldrig kommer på). Jeg frakoblet strømstikket til blæseren på kortet og testet for at se, om det var at få magt, som det var. Så det fik mig til at tænke, at kortet fungerer ikke længere. Før jeg gå ud og erstatte dette kort vil jeg blot nogle udtalelser om, hvad du fyre tror. Ville det være sikkert at sige Thats årsagen til alt dette? Måske GPU'en fik brændt ud? Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En fan er der en grund til, det er meget muligt, der er problemet.
| |||
| |||
| Jeg fandt ud af kortet og forsøgt at starte den op for at se, hvad der ville ske, og jeg får de samme resultater. Ville det kan forventes? Eller betyder det er der flere problemer, såvel? |
|
| |||
| |||
| En PC vil ikke starte op med noget GFX kortet. Fastsættelse PC hardware er en proces for eliminering. Som vi kender GFX kort kan være defekt, det er den første ting at swap. |
|
| |||
| |||
| Ok tak et bundt for hurtigt svar. I'm gonna hovedet ud nu og gå pick mig et kort. Jeg vil fortælle dig, hvordan det fungerer ud |
|
| |||
| |||
| Ok. Jeg gik videre og købte et nyt kort fra newegg for samme $ 30 til at teste. Nu kan jeg få et langt bip for 5 sekunder, så det slukker. Dette sker med og uden hardware installeret (bare MB, CPU, PSU installeret). Er der en måde at isolere det til blot mb, eller bare CPU? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Lyden er holdt op med at virke | stubbo | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 8 | 15 januar 2009 17:12 |
| Mus og tastatur holdt op med at fungere! | toodlesoodles | General Hardware Chat | 4 | 21. nov 2008 13:15 |
| USB-porte holdt op med at virke | graemecunn | General Hardware Chat | 5 | 6. jan 2008 16:45 |
| Hjælp Microsoft Word er holdt op med at virke | SgtBillcoJD | Office Suites & Applications | 1 | 15. sep 2007 09:59 |
| ITunes holdt op med at virke | FalconHunter | Multimedia & Codecs | 10 | 3. sep 2007 14:09 |
| Thread Tools | |
| |