vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Bad AGP-kortti? - Fan lakkasivat toimimasta

Reply

Thread Tools
Old 12 helmikuu 2009, 12:06
Uusi Jäsen

Default Bad AGP-kortti? - Fan lakkasivat toimimasta

Ok tässä on minun tilannetta ja sitä, mitä olen kerännyt tähän mennessä. Olen vanha kpl alk. 02, että olen rakentanut ja ole käyttänyt vuosia, ja juuri yrittänyt alkaa sitä. Saan valtaa koko järjestelmän noin 5 sekuntia, sitten se sammuu. Olen tehnyt kaiken, että en tiedä testata pois johdotuksen, PSU, MB, ram, tarkistanut yhteystietoja, jne. Ainoa ongelma Olen tulossa koko on AGP-kortti. Se ei toimi (fani koskaan tulee päälle). Irrotin virtaliitin että tuuletin on kortin ja testataan, onko se sai valtaa, jonka se oli. Joten tämä sai minut ajattelemaan, että kortti ei enää toimi. Ennen kuin menet ulos ja korvata tämä kortti, haluan vain, että joitakin lausuntoja mitä kaverit ajattelevat. Olisiko turvallista sanoa thats aiheuttaa kaiken tämän? Ehkä GPU sai loppuun palanut? Kiitos
Old 12 helmikuu 2009, 12:13
Administrator Group

A tuuletin on olemassa syy, se on hyvin mahdollista, että on ongelma.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 12 helmikuu 2009, 12:27
Uusi Jäsen

I otti kortin ja yritti aloittaa sen, mitä olisi tapahtunut, ja saan samat tulokset. Se olisi odotettavissa? Vai onko tämä tarkoittaa on enemmän ongelmia kuin hyvin?
Old 12 helmikuu 2009, 12:31
Administrator Group

PC ei käynnisty ilman GFX kortin. Vahvistamisesta PC laitteisto on prosessi, poistamiseksi. Kuten tiedämme, että GFX kortti voi olla viallinen, tämä on ensimmäinen asia sivutustilaa.
Old 12 helmikuu 2009, 12:33
Uusi Jäsen

Ok kiitos joukko on nopeaa vastausta. I'm gonna pää nyt ja mennä hakemaan minut kortti. Annan teidän tietää, miten se toimii
Old 18 helmikuu 2009, 14:03
Uusi Jäsen

Ok. Menin eteenpäin ja osti uuden kortin newegg samankaltaisten $ 30 testaamiseen. Nyt saan kauan piippaa 5 sekuntia sen jälkeen se sammuu. Tämä tapahtuu, ja ilman laitteisto on asennettu (vain mb, CPU, PSU asennettu). Onko tapa eristää sen vain mb tai vain CPU?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.