![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ok tässä on minun tilannetta ja sitä, mitä olen kerännyt tähän mennessä. Olen vanha kpl alk. 02, että olen rakentanut ja ole käyttänyt vuosia, ja juuri yrittänyt alkaa sitä. Saan valtaa koko järjestelmän noin 5 sekuntia, sitten se sammuu. Olen tehnyt kaiken, että en tiedä testata pois johdotuksen, PSU, MB, ram, tarkistanut yhteystietoja, jne. Ainoa ongelma Olen tulossa koko on AGP-kortti. Se ei toimi (fani koskaan tulee päälle). Irrotin virtaliitin että tuuletin on kortin ja testataan, onko se sai valtaa, jonka se oli. Joten tämä sai minut ajattelemaan, että kortti ei enää toimi. Ennen kuin menet ulos ja korvata tämä kortti, haluan vain, että joitakin lausuntoja mitä kaverit ajattelevat. Olisiko turvallista sanoa thats aiheuttaa kaiken tämän? Ehkä GPU sai loppuun palanut? Kiitos
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
A tuuletin on olemassa syy, se on hyvin mahdollista, että on ongelma.
|
|||
|
|||
|
I otti kortin ja yritti aloittaa sen, mitä olisi tapahtunut, ja saan samat tulokset. Se olisi odotettavissa? Vai onko tämä tarkoittaa on enemmän ongelmia kuin hyvin?
|
|
|
|||
|
|||
|
PC ei käynnisty ilman GFX kortin. Vahvistamisesta PC laitteisto on prosessi, poistamiseksi. Kuten tiedämme, että GFX kortti voi olla viallinen, tämä on ensimmäinen asia sivutustilaa.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ok kiitos joukko on nopeaa vastausta. I'm gonna pää nyt ja mennä hakemaan minut kortti. Annan teidän tietää, miten se toimii
|
|
|
|||
|
|||
|
Ok. Menin eteenpäin ja osti uuden kortin newegg samankaltaisten $ 30 testaamiseen. Nyt saan kauan piippaa 5 sekuntia sen jälkeen se sammuu. Tämä tapahtuu, ja ilman laitteisto on asennettu (vain mb, CPU, PSU asennettu). Onko tapa eristää sen vain mb tai vain CPU?
|