![]() |
|
| |||
| |||
| Ok hier is mijn situatie en wat ik heb verzameld tot dusver. Ik heb een oude pc van 02, dat ik gebouwd en nog niet gebruikt voor het jaar, en onlangs geprobeerd begint het op. Ik krijg de hele macht van het systeem voor ongeveer 5 seconden, dan is uitgeschakeld. Ik heb alles gedaan om dat ik weet van het testen van de bedrading, PSU, MB, RAM, controle van de contacten, enz. Het enige probleem dat ik ben die over is de AGP-kaart. Het is niet functioneren (ventilator nooit komt). Ik losgekoppeld de stekker van de fan op de kaart en getest om te zien of het was om de macht, die het was. Dus dit leidde me om te denken dat de kaart niet meer werkt. Voordat ik naar buiten en vervang deze kaart, ik wil gewoon een aantal adviezen over wat jullie denken. Is het veilig om te zeggen dat is de oorzaak van dit alles? Misschien is de GPU heb verbrand uit? Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een fan is er voor een reden, het is zeer waarschijnlijk dat is het probleem.
| |||
| |||
| Ik haalde de kaart en probeerde begint het op te zien wat er zou gebeuren, en krijg ik dezelfde resultaten. Zou dat te verwachten? Of betekent dat er meer problemen zijn? |
|
| |||
| |||
| Een PC zal niet meer opstarten zonder gfx kaart. Tot vaststelling van PC-hardware is een proces van eliminatie. Zoals we weten dat de gfx kaart kunnen worden defect, dat is het eerste ding om te ruilen. |
|
| |||
| |||
| Ok thanks a bunch voor het snelle antwoord. Ik ga nu en ga pick me een kaartje. Ik zal u laten weten hoe het werkt |
|
| |||
| |||
| Oke. Ik ging verder en kocht een nieuwe kaart uit newegg als voor $ 30 te testen. Nu krijg ik een lange pieptoon voor 5 seconden, dan is uitgeschakeld. Dit gebeurt met en zonder de hardware geïnstalleerd (alleen de mb, cpu, PSU geïnstalleerd). Is er een manier te isoleren om alleen de mb, of gewoon de cpu? |