mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Bad AGP-kort? - Fan Stoppet Working

Reply

Thread Tools
Old 12. Feb 2009, 12:06
New Member Group

Default Bad AGP-kort? - Fan Stoppet Working

Ok her er min situasjon og hva jeg har samlet inn så langt. Jeg har en gammel PC fra 02 som jeg bygget og ikke har brukt i mange år, og bare nylig forsøkt starter den opp. Jeg får kraft gjennom hele systemet i omtrent 5 sekunder så den slås av. Jeg har gjort alt som jeg vet om å teste ut ledninger, PSU, MB ram, kontrollert kontakter, etc. Eneste problemet jeg kommer over er AGP-kort. Det fungerer ikke (fan aldri kommer på). Jeg koblet strømkontakten for vifte på kortet, og testes for å se om det var å få makt, der det var. Så dette har ført meg til å tenke at kortet ikke lenger fungerer. Før jeg går ut og erstatter dette kortet, jeg vil bare ha noen meninger om hva dere synes. Vil det være trygt å si dvs årsaken til alt dette? Kanskje GPU har brent ut? Takk
Old 12. Feb 2009, 12:13
Administrator Group

En fan er det en grunn til at det er meget mulig det er problemet.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 12. Feb 2009, 12:27
New Member Group

Jeg tok ut kortet og forsøkt starter det opp for å se hva som ville skje, og jeg får de samme resultatene. Ville det bli forventet? Eller betyr det det er flere problemer også?
Old 12. Feb 2009, 12:31
Administrator Group

En PC vil ikke boot uten GFX kortet. Fikse maskinvare er en elimineringsprosess. Som vi vet GFX kortet kunne være feil, det er det første til å bytte.
Old 12. Feb 2009, 12:33
New Member Group

Ok takk en samling for raskt svar. I'm gonna hodet ut nå, og gå plukke meg opp et kort. Jeg vil fortelle deg hvordan det funker
Old 18nde Feb 2009, 14:03
New Member Group

Ok. Jeg gikk videre og kjøpte et nytt kort fra newegg for eksempel $ 30 for å teste ut. Nå får jeg en lang pipetone i 5 sekunder så den slås av. Dette skjer med og uten maskinvaren installert (bare MB, CPU, PSU installert). Er det en måte å isolere det til bare mb, eller CPU?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Sound har sluttet å jobbe stubbo Lyd, høyttalere og MP3-spillere 8 15 januar 2009 17:12
Mus og tastatur stanset arbeider! toodlesoodles General Hardware Chat 4 21 nov 2008 13:15
USB-porter stanset arbeider graemecunn General Hardware Chat 5 6 januar 2008 16:45
Hjelp for Microsoft Word har sluttet å jobbe SgtBillcoJD Office Suites & Applications 1 15nde sep 2007 09:59
ITunes stanset arbeider FalconHunter Multimedia & Kodeker 10 3dje sep 2007 14:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.