![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, lurer på hvilke av moniters ville være bedre for den prisen (både $ 250) du spesifikasjoner er nesten identiske, har begge 1920x1080p oppløsning, DVI-D, VGA, HDMI, bare forskjeller er Acer er 23''og Benq er 22''og dynamisk kontrastforhold på Acer er 40000:1 og Benq er 10000:1 ønsker større er bedre, eller den samme amopunt av piksler på en mindre plass? og er Acer et pålitelig nok merke? |
|
| |||
| |||
| cant si noe på skjermene selv, men Ive blitt benytter 2 Acer flatscreens, en for bout 2 1 / 2 år, andre for bout et år, aldri hatt et problem, men lys og god kontrast, ingen linjer merker osv., og de får brukt mye å si det mildt |
|
| |||
| |||
| hmm, den Acer ser veldig bra for prisen da. kan like godt gå med på at |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dynamisk kontrast betyr ingenting, bare med det har lengre garanti, ser bedre eller har bedre vurderinger.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| u avhør Acer som en pålitelig merkevare? Det er latterlig! |
|
| |||
| |||
| Når du bruker mer enn 5 minutter med våre Acer bærbar PC, vil du se hvorfor im spørsmålstegn ved reliablilty |
|
| |||
| |||
| personlige visninger av merkevaren pålitelighet siden unyttig, særlig på tvers helt forskjellige produkter.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvilken skjerm er bedre? Benq Vs Benq | Supercalifragilistic | Kabinetter & Skjermer | 11 | 10 april 2009 22:29 |
| Acer epower?? | Buchanan | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 12 | 30 mars 2008 12:03 |
| BenQ Webcam Drivere | admwd | Multimedia & Kodeker | 7 | 10 desember 2007 09:31 |
| Eventuelle synspunkter på Acer | 961 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 17 | 9 august 2007 01:51 |
| Min Acer AL1916W med ps3 | dannyxxx | PC & Console Gaming | 2 | 4 august 2007 02:40 |
| Thread Tools | |
| |