![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, Etsin ostaa uuden LCD-monitorin tietokoneeseen mutta olen budjetti on noin 200 puntaa. En halua, Samsungin, koska rakastan tyylit ne tarjoavat ja luotettavuutta. Mutta se ei tarkoita sitä minä vain pitää Samsung. Etsin vähintään 20inch laajakuva, väri musta, paras aika vastaus ja dpi: n suhde £ 200 tai vähemmän. Any ideas? Olin aikeissa laittaa järjestykseen tässä: http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=MO-063-SA Mutta ajattelin varmista ensin täällä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyvin vähän vähemmän, voit saada Samsungin joka on 22 ", mutta se on vain 5 ms vasteaika, rarther kuin 2ms (tässä), Kuinka paljon vasteaika asia sinulle?
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Quote: ![]() Että ensimmäinen minulle
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Olen varma, että lähetetty eri kuin ensimmäinen, ah hyvin, se oli myös yksi, että olen suositellut |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
| |||
| |||
| Ah, olet nähnyt valoa |
|
| |||
| |||
| Yeh, ja minä istun tässä tarkastellaan 9 "EeePC kannettavan tietokoneen näyttö