![]() |
|
| |||
| |||
| Hey allemaal, Ik ben op zoek naar een nieuwe LCD-monitor voor mijn pc, maar ik ben op een begroting van ongeveer £ 200. Ik zou liever een samsung zoals ik hou van de stijlen die zij aanbieden en betrouwbaarheid. Maar dat betekent niet dat ik alleen samsung. Ik ben op zoek naar een minimum van 20inch wide screen, kleur zwart, beste tijd respons en dpi ratio voor £ 200 of minder. Any ideas? Ik was ongeveer om een bestelling in voor: http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=MO-063-SA Maar dacht dat ik zou dubbel check hier eerst. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goed voor een beetje minder, je kon je een samsung is 22 ", maar het heeft slechts 5ms responstijd, rarther dan 2ms (hier), Hoeveel respons tijd voor u?
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Citaat: ![]() Dat is een eerste voor mij
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ik weet zeker dat je gepost een andere eerste, ah Nou, het was ook een die ik aanbevolen |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
| |||
| |||
| Ah, je zag het licht |
|
| |||
| |||
| Yeh, en ik ben hier zitten te kijken naar een 9 "EeePC laptop scherm
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Drie Monitoren | bdadavies | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 17 november 2009 17:03 |
| Snel, Betrouwbaar, Best Bang voor $ Laptop | Buchanan | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | De 2 maart 2009 15:26 |
| Best bang voor mijn buck! | tboo | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 23 jun 2008 09:12 |
| Wat zijn de beste monitoren | Buchanan | Grafische Kaarten & Monitors | 22 | 20 apr 2008 20:13 |
| Twee monitoren helpen? | KanoakaVirus | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 29 mrt 2008 16:58 |
| Thread Tools | |
| |