![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg ønsker å kjøpe en ny LCD-skjerm på min PC, men jeg er på et budsjett på rundt £ 200. Jeg foretrekker en samsung som jeg elsker stiler de tilbyr og pålitelighet. Men det betyr ikke at jeg vil bare vurdere samsung. Jeg leter etter et minimum av 20inch bred skjerm, fargen svart, beste tid respons og dpi ratio for kr 200 eller mindre. Noen ideer? Jeg var i ferd med å sette en ordre inne for denne: http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=MO-063-SA Men tenkte jeg skulle dobbeltsjekke her først. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Godt for en litt mindre, kan du få en samsung som er 22 ", men den bare har 5 ms responstid, rarther enn 2ms (her), Hvor mye does responstiden er viktige for deg?
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Sitat: ![]() Dvs en først for meg
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jeg er sikker på at du postet en annen først, ah well, det var også en som jeg anbefalte |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
| |||
| |||
| Ah, så du lyset |
|
| |||
| |||
| Yeh, og jeg sitter her og ser på en 9 "EeePC laptop skjermen
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tre skjermer | bdadavies | Kabinetter & Skjermer | 5 | 17 november 2009 17:03 |
| Rask, pålitelig Best Bang for $ Laptop | Buchanan | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 2 mars 2009 15:26 |
| Best bang for mine penger! | tboo | Kabinetter & Skjermer | 5 | 23 juni 2008 09:12 |
| Hva er den beste skjermer | Buchanan | Kabinetter & Skjermer | 22 | 20 april 2008 20:13 |
| To skjermer hjelp? | KanoakaVirus | Kabinetter & Skjermer | 7 | 29 mars 2008 16:58 |
| Thread Tools | |
| |