![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Jag letar för att köpa en ny LCD-skärm till min dator men jag är på en budget på omkring 200 pund. Jag skulle föredra en samsung som jag älskar stilar de erbjuder och tillförlitlighet. Men det betyder inte att jag skulle bara överväga Samsung. Jag letar efter en minst 20inch bredbildsskärm, färg svart, bästa Temne svar och dpi förhållandet för £ 200 eller mindre. Några idéer? Jag var på väg att få en ordning för detta: http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=MO-063-SA Men trodde att jag skulle dubbelkolla här först. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bra för lite mindre, du kan bli en samsung som är 22 ", men det har bara 5ms responstid, rarther än 2ms (här) Hur mycket svar Temne frågan för dig?
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Citat: ![]() Det var en första för mig
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jag är säker på att du postat en annan ett första, ah bra, Det var också något som jag rekommenderar |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
| |||
| |||
| Ah, du såg ljuset |
|
| |||
| |||
| Yeh, och jag sitta här och titta på en 9 "EeePC bärbar skärm
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Tre bildskärmar | bdadavies | Grafikkort & Skärmar | 5 | 17 NOVEMBER 2009 17:03 |
| Snabba, pålitliga, Best Bang for $ Laptop | Buchanan | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 2 mars 2009 15:26 |
| Best bang för mina pengar! | tboo | Grafikkort & Skärmar | 5 | 23 juni 2008 09:12 |
| Vilka är de bästa monitorer | Buchanan | Grafikkort & Skärmar | 22 | 20 april 2008 20:13 |
| Två monitorer hjälp? | KanoakaVirus | Grafikkort & Skärmar | 7 | 29 mars 2008 16:58 |
| Thread Tools | |
| |