![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg håbede nogen kunne give mig nogle råd til at få den bedste, billigste og mest effektive skærmkortet. Jeg bygger min første computer og ønsker at få en anstændig kortet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du et budget?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 9600GT er den "billigste" af dem, der er værd at det for så vidt angår pris / ydelse. 8800GT og 8800GTS er gode for.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| allerede nu føler jeg 8800GT er det bedste band til din sorteper.
|
| |||
| |||
| Afhænger af, hvad du vil bruge din computer til selv, Hvis du vil bruge det til gaming så 9600GT eller 8800GT, hvis du ikke spille spil på alle derefter en 8600GT eller lignende vil gøre jobbet ... Ligesom thingie sagde: Har du et budget? |
|
| |||
| |||
| Jeg fik et 8600 GT, og det løber alt, hvad jeg spiller godt, men jeg dont spille mange af de nyere pc-spil. men hvis du gør det, så er 8800 GT er formentlig den bedste løsning for dig. Jeg har set nogle på ebay gå for omkring $ 100. Jeg fik min 8600 til 60. så det afhænger af hvilken type spil, du spiller at spille med det ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hurtige og pålidelige, Best Bang for $ Laptop | Buchanan | Laptops, Mobiles & PDA'er | 4 | 2 marts 2009 15:26 |
| Bedste bang for sorteper? (Skærme) | KanoakaVirus | Grafikkort & Monitors | 8 | 10 juli 2008 16:13 |
| Thread Tools | |
| |