![]() |
|
| |||
| |||
| Hey iedereen, een vriend van mij gevraagd als whats de beste grafische kaart voor het spelen rond de meest recente en meest veeleisende spellen los van de prijs omdat hij de besparing voor een hoge spec tuig na Xmas? Ik heb gehoord van de "ATI 4870 'is een van de top kaarten momenteel. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814103061 Maar G-kaarten zijn niet mijn sterke punt, zodat een advies, links etc zou worden zeer gewaardeerd. Hij zal worden met behulp van de computer voor alles van harde gaming & graphics / videobewerking te browsen Google:). Cheers in gevorderde. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De 4870x2 is de snelste
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| 4870x2, GTX 280, 9800GX2 zijn enkele van de beste, denk ik. Maar in de hogere resolutie met volledige AA, zoals de bovenstaande antwoord, de 4870x2 is het een. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn computer zal niet herkennen SD-kaart. Niets mis met Card Reader | tommyd | Drives & Removable Media | 6 | 15 november 2009 14:57 |
| P4 processor, vid kaart, TV tunner kaart en geheugen voor de verkoop / handel | tardster | CJ Gebruikt Marktplaats | 6 | 9 september 2009 12:33 |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Ik wil mijn voorraad videokaart en mijn upgrade videokaart toget | demon102 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 2 augustus 2008 13:32 |
| Thread Tools | |
| |