![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, en vän till mig som frågade vad det bästa grafikkortet runt för att spela det senaste och mest krävande spelen oavsett pris som han sparar till en hög spec riggen efter JUL? Jag har hört "ATI 4870" är bland de topp-kort just nu. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814103061 Men G-kort är inte min starka sida så några råd, länkar etc skulle vara mycket uppskattat. Han kommer att använda datorn för allt från hårt spel & grafik / video redigering för att surfa Google:). Skål i avancerade. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den 4870x2 är den snabbast
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| 4870x2, GTX 280, 9800GX2 är några av de bästa, tror jag. Men i högre upplösning med full AA, i likhet med ovanstående replik har 4870x2 är ett. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Min dator kommer inte att erkänna SD Card. Inget fel med kortläsare | tommyd | Drives & Removable Media | 6 | 15 november 2009 14:57 |
| P4 CPU, vid kortet tv tunner kortet och minne för försäljning / handel | tardster | CJ Används Marketplace | 6 | 9 september 2009 12:33 |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget | demon102 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Thread Tools | |
| |