![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben het kopen van een videokaart voor de eerste keer en wilde een aantal adviezen over het kopen van een. Beide zijn een 8800 GT ... gemaakt door verschillende bedrijven, ... Heeft iemand een voorkeur? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beide zijn waarschijnlijk factory overclocked dus zullen verschillende snelheden / specs.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| EVGA heeft een step-up programma als goed.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Totally! Haar tot een te vinden die het merk heeft de beste prestaties voor de beste prijs Ik ga meestal met XFX daar heb ik alleen goede expirience met hen, maar EVGA heeft veel te bieden ook. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| EVGA 9800 GX2 Afschuwelijk Artifacting | Brenda | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | Van de 6 juni 2009 13:09 |
| Need help overclocking evga 780i FTW | phqinhippy | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 20 mei 2009 14:43 |
| RMA eVGA | Aceras | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 5 februari 2008 02:21 |
| 8800GT 512MB vs 8800 GTS SUPERCLOCKED DOOR EVGA Welke is beter? | Compasky | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 16 Jan 2008 16:19 |
| EVGA 8800 Ultra in het VK? | Cew27 | Grafische Kaarten & Monitors | 11 | 14 Jan 2008 00:25 |
| Thread Tools | |
| |