![]() |
|
| |||
| |||
| Jag köper ett grafikkort för första gången och ville ha några råd om att köpa en. Båda är ett 8800 GT ... från olika företag ... Har någon en preferens??? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Båda är troligen fabriken overclocked så att olika hastigheter / specs.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| EVGA har en step-up-program också.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Totally! Dess upp till en att hitta det märke som har de bästa resultaten för bästa pris jag brukar gå med XFX eftersom jag bara har haft bra expirience med dem, men EVGA har mycket att erbjuda också. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| EVGA 9800 GX2 Awful Artifacting | Brenda | Grafikkort & Skärmar | 1 | 6 juni 2009 13:09 |
| Behöver du hjälp överklockning evga 780i FTW | phqinhippy | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 20 maj 2009 14:43 |
| RMA eVGA | Aceras | Grafikkort & Skärmar | 3 | 5 februari 2008 02:21 |
| 8800GT 512MB vs 8800 GT SUPERCLOCKED av EVGA Vilken är bäst? | Compasky | Grafikkort & Skärmar | 6 | 16 januari 2008 16:19 |
| EVGA 8800 Ultra i Storbritannien? | Cew27 | Grafikkort & Skärmar | 11 | 14 januari 2008 00:25 |
| Thread Tools | |
| |