![]() |
|
| |||
| |||
| Er hele landet ud af materiel? Jeg bestilte off scanne og de sagde betaling havde fået tilladelse og levere var at være i dag (30/11/07) i dag, jeg får en e-mail, siger de er udsolgt og vil ikke have nogen indtil 15/12/07. Absolutely rasende! Jeg har fundet et sted, der vil gøre dem på torsdag, men igen, hvor meget af en ophobning af efterspørgslen er der, og vil jeg selv får en på torsdag? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er i samme båd, været på udkig efter denne konkurrence præmie, men har ikke haft meget held og lykke.
| |||
| |||
| Hi Dave de mennesker, jeg lige har bestilt fra blev Novatech de vil have dem på torsdag |
|
| |||
| |||
| Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Forsøge www.scan.co.uk de har dem, men ikke på lager inm |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bestilte fra Scan Også Jack. Aflyst i sidste uge. Samme kort som godt. Thunderer: Hans første ordre var fra Scan.
|
| |||
| |||
| Hej Alex yeah, ikke imponeret, de sagde, at de ville tilbyde gratis transport på min næste ordre, men jeg tror endda, der er værd at et par quid, overclockers opkrævet en ekstra £ 10 for kortet, men størrelsen af Begejstring de havde sagt det hele. Mine spil ankom i morges, jeg virkelig nyder at se på emballagen |
|
| |||
| |||
| Ja, emballagen er, hvad det handler om. Jeg føler for dig. Jeg får temmelig irriteret seneste med scanningen. Fyret fra en e-mail, efter at jeg har annulleret GPU rådgive dem jeg var mindre end lykkelige (seneste) med deres handelspraksis. Fordi det forekommer mig, at de var citere bestanden af nogle punkter blot for at få ordrer, selv om de ikke har materiel. Jeg har brugt (af mine penge og venner) et godt stykke over £ 5k med dem i løbet af de sidste par år, og kun i de sidste 6 måneder, eller så har jeg blive lidt disallusioned med dem. Som det ser ud nu vil jeg ikke bruger dem længere og vil ikke anbefale dem på nogen forum stillinger indtil de får deres blinkin 'handle i fællesskab.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Roger at Alex Jeg bestilte mit hele systemet fra deres hjemmeside, herunder grafikkort, de sagde de ville sende dem i to partier, i alt 900 noget quid. Got første parti, men det forekommer, at det andet parti, hvis, når de ser fit! Jeg ville meget hellere ventet og fik mit hele systemet helt fra et andet sted, i hvert fald ville jeg ikke have smerten ved at se det ved siden af mig |