mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

BfG 8800GT OC2 512MB

Reply

Thread Tools
Old 30 November 2007, 04:37
Donor-Gruppen

Er hele landet ud af materiel?
Jeg bestilte off scanne og de sagde betaling havde fået tilladelse og levere var at være i dag (30/11/07) i dag, jeg får en e-mail, siger de er udsolgt og vil ikke have nogen indtil 15/12/07. Absolutely rasende!
Jeg har fundet et sted, der vil gøre dem på torsdag, men igen, hvor meget af en ophobning af efterspørgslen er der, og vil jeg selv får en på torsdag?
Old 30 November 2007, 04:43
Administrator Gruppen

Jeg er i samme båd, været på udkig efter denne konkurrence præmie, men har ikke haft meget held og lykke.

Lad mig vide, hvis du finder et sted venligst.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 30. november 2007, 04:53
Donor-Gruppen

Hi Dave de mennesker, jeg lige har bestilt fra blev Novatech de vil have dem på torsdag
Old 30 November 2007, 08:57
Administrator Gruppen

Tak!
Old 30 November 2007, 09:31
Redaktør Gruppen

De er alle over eBay

Edit: og 8800gt's er

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 1. december 2007, 06:32
Medlem Gruppen

Forsøge www.scan.co.uk de har dem, men ikke på lager inm
Old 1 December 2007, 09:04
Donor-Gruppen

Jeg bestilte fra Scan Også Jack. Aflyst i sidste uge. Samme kort som godt.

Thunderer: Hans første ordre var fra Scan.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 1 December 2007, 10:06
Donor-Gruppen

Hej Alex
yeah, ikke imponeret, de sagde, at de ville tilbyde gratis transport på min næste ordre, men jeg tror endda, der er værd at et par quid, overclockers opkrævet en ekstra £ 10 for kortet, men størrelsen af Begejstring de havde sagt det hele. Mine spil ankom i morges, jeg virkelig nyder at se på emballagen
Old 1 December 2007, 10:48
Donor-Gruppen

Ja, emballagen er, hvad det handler om. Jeg føler for dig.

Jeg får temmelig irriteret seneste med scanningen. Fyret fra en e-mail, efter at jeg har annulleret GPU rådgive dem jeg var mindre end lykkelige (seneste) med deres handelspraksis. Fordi det forekommer mig, at de var citere bestanden af nogle punkter blot for at få ordrer, selv om de ikke har materiel.

Jeg har brugt (af mine penge og venner) et godt stykke over £ 5k med dem i løbet af de sidste par år, og kun i de sidste 6 måneder, eller så har jeg blive lidt disallusioned med dem. Som det ser ud nu vil jeg ikke bruger dem længere og vil ikke anbefale dem på nogen forum stillinger indtil de får deres blinkin 'handle i fællesskab.

-Kanoakavirus
Old 1 December 2007, 17:34
Donor-Gruppen

Roger at Alex
Jeg bestilte mit hele systemet fra deres hjemmeside, herunder grafikkort, de sagde de ville sende dem i to partier, i alt 900 noget quid. Got første parti, men det forekommer, at det andet parti, hvis, når de ser fit!
Jeg ville meget hellere ventet og fik mit hele systemet helt fra et andet sted, i hvert fald ville jeg ikke have smerten ved at se det ved siden af mig
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.