![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| On koko maassa loppunut? Tilasin pois scan ja he sanoivat maksu oli annettu lupa ja toimittaa oli olla tänään (30/11/07) tänään saan sähköpostia sanomalla ne pois varastosta, eikä sillä ei ole, kunnes 15/12/07. Ehdottomasti raivoissaan! Löysin yhdestä paikasta, että teemme heille torstaina mutta jälleen kerran, kuinka paljon kasautuneet kysyntää on olemassa ja minä edes yksi torstaina? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen samassa veneessä, etsinyt tämän kilpailun palkinnon, mutta ei ole ollut paljon onnea.
| |||
| |||
| Hi Dave ihmiset juuri tilata olivat Novatech he ovat niitä torstaina |
|
| |||
| |||
| Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Yrittää www.scan.co.uk he ovat niitä, mutta ei varastossa inm |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I tilata Scan liian Jack. Peruutettu viime viikolla. Samaa korttia hyvin. Thunderer: Hänen alkuperäinen järjestys oli Scan.
|
| |||
| |||
| Hei Alex joo, ei impressed, he sanoivat he tarjoavat ilmaisia kuljetettavaksi seuraavaan järjestykseen, mutta uskon, että sekin on syytä pari mälli, Overclockers veloitettu ylimääräinen £ 10 kortin mutta määrä suositteluista ne oli sanonut kaiken. Omat pelit saapui tänä aamuna, olen todella nauttia katsot pakkaus |
|
| |||
| |||
| Joo, pakkaus on mitä on kyse. Uskon, että ya. Saan melko harmittivat viime skannata. Erotettu pois sähköpostia, kun olen peruuttanut GPU neuvonnassa olin alle onnellinen (viime) kanssa kauppatapoja. Koska se näytti minulle, että he olivat lainaamalla varasto joitakin kohteita yksinkertaisesti saada tilauksia, vaikka heillä ei ollut varastossa. Olen viettänyt (minun rahaa ja ystävät) reilusti yli £ 5k niiden kanssa parin viime vuoden aikana ja vain viimeisten 6 kuukauden aikana olen tullut hieman disallusioned kanssa. Sellaisena kuin se on nyt minun ei käytä niitä enää ja ei suositella niitä mihinkään forum posts, kunnes ne saavat blinkin "toimimaan yhdessä.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Roger että Alex Tilasin minun koko järjestelmän pois niiden Internet-sivuilla, mukaan lukien näytönohjain, he sanoivat he lähettää ne kaksi erää, yhteensä 900 jotain mälli. Sain ensimmäisen erän, mutta näyttää siltä, että toisen erän, jos ne parhaaksi katsomallaan tavalla! Olisin paljon mieluummin odottanut ja sain koko järjestelmä kokonaan toisesta paikasta, ainakin sitten en olisi tuskan katsomista vierelläni |