![]() |
|
| |||
| |||
| Er hele landet er ikke på lager? Jeg bestilte av skanningen, og de sa betalingen hadde blitt autorisert og levere skulle i dag (30/11/07) I dag får jeg en e-postmelding om at de er ute av lager og vil ikke ha noen til 15/12/07. Absolutt rasende! Jeg fant et sted som vil gjøre dem på torsdag, men igjen hvor mye av en backlog av etterspørselen er der og vil jeg få en torsdag? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er i samme båt, leter etter denne konkurransen premie, men har ikke hatt mye hell.
| |||
| |||
| Hei Dave menneskene jeg akkurat bestilt fra var Novatech de vil ha dem innen torsdag |
|
| |||
| |||
| Takk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Prøve www.scan.co.uk de har dem, men ikke på lager inm |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bestilte fra Scan for Jack. Avlyst i forrige uke. Samme kortet også. Thunderer: Hans første bestilling var fra Scan.
|
| |||
| |||
| Hei Alex Ja, ikke imponert, de sa de ville tilby gratis frakt på neste bestilling, men jeg tror også det er verdt et par pund, overclockers belastes et ekstra £ 10 for kort, men mengden av attester de hadde sagt alt. Mine spill kom i morges, jeg virkelig liker å se på emballasjen |
|
| |||
| |||
| Ja, emballasjen er hva det handler om. Jeg føler for deg. Jeg blir ganske irritert siste med skanningen. Oppsagt av en e-post etter at jeg kansellerte GPU rådgivning dem jeg var mindre enn gjerne (siste) med sine handelspartnere praksis. Fordi det virket for meg som om de var sitere lager av noen elementer bare å få ordre, selv om de ikke har lager. Jeg har brukt (av penger og venner) godt over £ 5k med dem i de siste par årene, og bare de siste 6 måneder, eller så har jeg blitt litt disallusioned med dem. Som det står nå er jeg ikke skal bruke dem lenger, og vil ikke anbefale dem i noe forum posts før de får sine blinkin 'handle sammen.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Roger at Alex Jeg bestilte min hele systemet av sitt nettsted, blant annet grafikk-kort, de sa de ville sende dem i to massevis, totalt 900 noe pund. Fikk den første mye men det synes som de andre mye om når de ønsker! Jeg ville mye heller ventet og har min hele systemet helt fra et annet sted, minst så ville jeg ikke ha vondt av å se den ved siden av meg |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvilken 512MB nVidia 8800GT? | Timo | Kabinetter & Skjermer | 1 | 30 januar 2008 17:51 |
| Hvor mye RAM skal jeg gå, og enten 512 MB eller 1 GB | krashtestdummie | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 24 januar 2008 21:47 |
| 8800GT 512MB g. 8800 GTS SUPERCLOCKED BY EVGA Hvilken er bedre? | Compasky | Kabinetter & Skjermer | 6 | 16 januar 2008 16:19 |
| 8800GT 512MB g. 8800 GTS 614mb Hvilken er bedre? | Compasky | Kabinetter & Skjermer | 2 | 16 januar 2008 04:10 |
| Konkurranse - Vinn EVGA 8800GT SSC 512MB PCI-E Grafikkort | Hybr! D | Community News & Chat | 346 | 17 desember 2007 11:28 |
| Thread Tools | |
| |