![]() |
|
| |||
| |||
| Är hela landet för tillfället? Jag beställde från scan och de sa att betalningen hade godkänts och leverera skulle dag (30/11/07) dag får jag ett e-postmeddelande om att de är slut i lager och kommer inte ha någon tills 15/12/07. Absolut rasande! Jag hittade ett ställe som kommer att göra dem på torsdag men hur mycket av en eftersläpning av efterfrågan finns där, och kommer jag även få en torsdag? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är i samma båt, har letat efter den här tävlingen pris, men har inte haft mycket tur.
| |||
| |||
| Hej Dave människorna jag bara beställas från var Novatech de kommer att få in dem för torsdag |
|
| |||
| |||
| Tack! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Försöka www.scan.co.uk de har dem, men inte i lager INM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag beställde från Scan för Jack. Inställt i förra veckan. Samma kort också. Thunderer: Hans ursprungliga syfte var från Scan.
|
| |||
| |||
| Hej Alex Ja, inte imponerad, de sa att de skulle erbjuda gratis transport på min nästa beställning, men jag tror även det är värt ett par pund, överklockare debiteras en extra £ 10 för kortet, men den mängd omdömen de hade sagt allt. Mina spel kom i morse, jag verkligen njuta av att titta på förpackningen |
|
| |||
| |||
| Ja, förpackningen är vad det handlar om. Jag känner för dig. Jag får ganska irriterade på sistone med scan. Eldade bort ett e-post efter att jag strukit GPU rådgivning dem jag var mindre än lyckliga (senaste) med deras affärsmetoder. Eftersom det verkade som om de var citerar lager för vissa varor bara för att få beställningar även om de inte hade i lager. Jag har använt (av mina pengar och vänner) drygt £ 5k med dem under de senaste åren och bara under de senaste 6 månaderna eller så har jag blivit lite disallusioned med dem. Som det ser ut nu kommer jag inte använda dem längre och kommer inte att rekommendera dem i alla forum inlägg tills de får sin Blinkin "agerar tillsammans.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Uppfattat Alex Jag beställde min hela systemet på sin webbplats, bland annat grafik kort, de sa att de skulle skicka dem i två delar, totalt 900 något pund. Fick första parti men det verkar som det andra partiet om när de passar dem! Jag hade mycket hellre väntat och fick hela mitt system helt och hållet från en annan plats, åtminstone då skulle jag inte ha ont av att se den bredvid mig |