![]() |
|
| |||
| |||
| Bleek mijn pc op deze ochtend en ik krijg de bios post scherm dan de windows laad scherm, maar dan mijn monitor gaat slapen en niets anders gebeurt, de pc contuines te laden. Ik druk op de aan / uit-knop en het zal stilgelegd en uitschakelen. Ik heb mijn oude 7900GT in en nam de 9600 en Windows werkt normaal, snel als ik de 9600 weer terug in het hetzelfde gebeurt. Enig idee over dit of is de kaart Vervloekt. Sante Nic .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als een driver probleem.
Haal in Windows of andere manier (veilige modus?) En verwijder alle nvidia drivers, dan zet u 9600 in en het moet opstarten prima, vervolgens de meest recente NVIDIA-stuurprogramma's op hun website. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als dat niet werkt kun je proberen met behulp van het "gebruik laatste weet een goede configuratie" en kijk of dat zal werken.
| |||
| |||
| Citaat:
Cheers opnieuw chap. Nic. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Brandnew 9600gt oorzaken dll fout | Raph78 | Grafische Kaarten & Monitors | 25 | 12 Jan 2009 13:33 |
| Nvidia GeForce 9600GT Vs. PS3 | CodeFreakC | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | 20 okt 2008 00:52 |
| TECHNO BFG 9600GT OC 512MB | ghbnic | Grafische Kaarten & Monitors | 15 | 25 mei 2008 04:33 |
| 9600gt | redden137 | Grafische Kaarten & Monitors | 56 | 25 mrt 2008 11:14 |
| Thread Tools | |
| |