![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg tænker på at købe en af ovenstående kort, Bare woundered på vurderinger, som i cant find til langt ud på dette kort bortset fra PC World website. Forskel mellem 8800 og 9600 etc. .. Sin pris på £ 149.98 og jeg har £ 150 værd værdikuponer til at bruge på noget DSG Group Inc PC World, og det ville det være en stor inprovement på min 2 x 7900GT på mo. Også hvad betyder Techno bit betyde? Thanks for rådgivning i forvejen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nogen tilknytning til den nøjagtige kort bedes
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Dette er den ene jeg efter. http://www.pcworld.co.uk/martprd/sto...ory_oid=-31463 |
|
| |||
| |||
| Den 9600GT er et stort kort, kun en smule bedre end det 8800GT og lidt pricier, vil det mord i 7900's Hvad angår det blive kaldt Techno, sin bare et navn
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| cheers chap for, at udseende jeg ud til PC World på lørdag derefter. : D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeh, skal du gå til det. I 9600 er der en dejlig kort nu det har været ude for lidt. Jeg har en på for at et skøn PC Jeg bygningen.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig med Carbon. I 9600 er et godt kort for pengene, og en høj oc'd en vil blive et bedre sted end et 256MB 8800GT. Men det kan ikke røre et ordentligt oc'd 512MB 8800GT. Selv med den prisforhøjelse af 512MB 8800 over 9.600 Jeg synes stadig tror, at 512MB 8800 er bedre værdi for pengene.
|
| |||
| |||
| så hvad ya siger, er en ekstra £ 20 går til 8800GT 512 MB? fra samme site.I dont tankerne betale ekstra for det, hvis dets vil blive bedre. Cheers anyways for alle ya replys. Nic .. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Den 8800GT 512MB er bedre end 9600, og jeg tror værd ekstra, hvis du har råd til det og vil være bedre til at højere opløsninger som godt.
__________________ serverguy |