![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Ajattelen ostaa jokin edellä kortit, Just woundered uudelleentarkasteluista kuin i cant löytää paljon pois tämän kortin muuta kuin PC World-sivustolla. Erotus 8800 ja 9600 jne. .. Sen hinnoitellaan £ 149.98 ja olen £ 150 arvoinen maksukuponkeina viettää ainakin DSG Group Inc PC World ja se olisi suuri inprovement minun 2 x 7900GT on mo. Myös mitä TECHNO bittinen tarkoittavat? Kiitos, että mitään neuvoja etukäteen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaikki linkit tarkka kortit please
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Tämä on yksi i jälkeen. http://www.pcworld.co.uk/martprd/sto...ory_oid=-31463 |
|
| |||
| |||
| The 9600GT on suuri kortti, vain hieman parempi kuin 8800GT ja vähän pricier, se murhasta ja 7900: n Mitä se kutsutaan TECHNO, sen vain nimi
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| cheers chap siitä, että näyttää i pois PC World la sitten. : D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeh, mene siitä. The 9600 on mukava kortin nyt se on pois hieman. Minulla on yksi turvaamistoimenpide, jonka kaverit PC Olen rakennuksessa.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen samaa mieltä Carbon. Että 9600 on hyvä kortti rahaa, ja korkea-oc'd yksi on parempi esiintyjä kuin 256MB 8800GT. Mutta se ei voi käsitellä kunniallisesti oc'd 512MB 8800GT. Vaikka hinnannousu on 512MB 8800 yli 9600 Olen edelleen sitä mieltä, sitä mieltä, että 512MB 8800 on parempaa vastinetta rahoilleen.
|
| |||
| |||
| niin mitä ya sanonta on ylimääräinen £ 20 mene varten 8800GT 512MB? peräisin samasta site.I dont mielessä maksamaan ylimääräistä, jos se aikoo olla parempi. Cheers anyways kaikkien ya replys. Nic .. |
|
| |||
| |||
| Quote:
The 8800GT 512MB on parempi kuin 9600 ja mielestäni syytä ylimääräisiin jos sinulla on siihen varaa, ja se on parempi suuremmilla päätöslauselmissa hyvin.
__________________ serverguy |