![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi ik denk aan het kopen van een van de bovenstaande kaarten, Net woundered op beoordelingen als i cant vinden te veel op deze kaart, met uitzondering van de PC World website. Verschil tussen de 8800 en 9600 enz. .. Zijn geprijsd £ 149.98 en ik heb £ 150 ter waarde van tegoedbonnen uit te geven op elk DSG groep incl. pct wereld en zou het een grote inprovement op mijn 2 x 7900GT op de ma. Ook wat doet het TECHNO wat bedoel je daarmee? Bedankt voor een advies op voorhand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alle links naar de exacte kaarten aub
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Dit is het een i na. http://www.pcworld.co.uk/martprd/sto...ory_oid=-31463 |
|
| |||
| |||
| De 9600GT is een goede kaart, maar iets beter dan de 8800GT en een beetje pricier, zal moord op de 7900's Wat het wordt opgeroepen TECHNO, zijn slechts een naam
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| cheers kinnebakspek voor, dat eruit ziet als ik naar PC World op zaterdag dan. : D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeh, ga ervoor. De 9600 is een leuke kaart nu is voor een beetje. Ik heb een bestelling voor een stuurlieden pc Ik ben gebouw.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik moet eens met Carbon. De 9600 is een goede kaart voor het geld, en een hoog-oc'd een zal een beter presteert dan een 256mb 8800GT. Maar het kan niet aan een fatsoenlijk oc'd 512mb 8800GT. Zelfs met de prijsstijging van de 512mb 8800 boven de 9600 denk ik nog steeds vind dat de 512mb 8800 is meer waar voor hun geld.
|
| |||
| |||
| Dus wat je wil zeggen is voor een extra £ 20 gaan voor de 8800GT 512mb? uit dezelfde site.I dont mind betaling van de extra voor als haar zal beter. Cheers Anyways voor alle ya replys. Nic .. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
De 8800GT 512Mb is beter dan de 9600 en ik denk dat de extra moeite waard als je kunt veroorloven en zal beter bij hogere resoluties ook.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Brandnew 9600gt oorzaken dll fout | Raph78 | Grafische Kaarten & Monitors | 25 | 12 Jan 2009 13:33 |
| Nvidia GeForce 9600GT Vs. PS3 | CodeFreakC | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | 20 okt 2008 00:52 |
| BfG 9600gt Oc | ghbnic | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 10 okt 2008 14:24 |
| Techno bimbo moet hulp en advies! | Moomintroll | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | 27 jun 2008 12:27 |
| 9600gt | redden137 | Grafische Kaarten & Monitors | 56 | 25 mrt 2008 11:14 |
| Thread Tools | |
| |