![]() |
|
| |||
| |||
| Hej jag funderar på att köpa ett av dessa kort, Bara woundered om recensioner som jag skränande finna att mycket av detta kort än datorn världen webbplats. Skillnad mellan 8800 och 9600 osv .. Dess pris på £ 149,98 och jag har £ 150 värt kuponger att spendera på något DSG grupp inkl st världen och skulle det vara en stor inprovement på min 2 x 7900GT på mo. Och vad gör TEKNO bit menar? Tack för alla råd i förväg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alla länkar till den exakta kort tack
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Detta är ett i efter. http://www.pcworld.co.uk/martprd/sto...ory_oid=-31463 |
|
| |||
| |||
| Den 9600GT är ett mycket kort, endast något bättre än 8800GT och lite pricier kommer det att mordet i 7900: s När det gäller det som kallas TEKNO, dess bara ett namn
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| jubelropet chap för det, ser ut som jag iväg till st världen på lördag då. : D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeh, gå för det. De 9600 är ett fint kort nu har det varit för lite. Jag har en på beställning till kompisar PC jag byggnad.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag måste hålla med Carbon. De 9600 är ett bra kort för pengarna, och en hög oc'd en kommer att bli en bättre artist än en 256MB 8800GT. Men det kan inte röra ett anständigt oc'd 512MB 8800GT. Även med prishöjning av 512 8800 under 9600 Jag anser fortfarande tror att 512MB 8800 är bättre valuta för pengarna.
|
| |||
| |||
| så vad ya säger är för ett extra £ 20 går för 8800GT 512MB? från samma site.I dont åtanke att betala extra för det om det kommer att bli bättre. Skål iallafall för alla ya replys. Nic .. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Den 8800GT 512MB är bättre än 9600 och jag tror värt de extra om du har råd med det och kommer att bli bättre med högre upplösning också.
__________________ serverguy |