![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, For nylig har jeg bemærket forskellen mellem mit Vista og min XP. De har til samme størrelse monitorer, men på min XP det hele kinda stor. Enhver idé hvordan shrink det. Skål ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kontrolpanel, Skærm, Indstillinger og justere Skærmopløsning, hvis det er, hvad du mener
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg kan se din taler om løsning af din skærm. At ændre det for at gøre det større eller mindre: Til Windows XP. Højreklik på skrivebordet> egenskaber> Indstillinger> derefter kan du se en skærmopløsning skyderen. Flytte det op på mærket på et tidspunkt, indtil det er den størrelse du ønsker. Elias |
|
| |||
| |||
| Thanks guys for hurtig og positiv feedback |
|
| |||
| |||
| Åh din velkomne. Det er, hvad vi her at gøre ![]() Elias |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Weird Nav displayet i IE | jonkon2 | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 18 juni 2009 18:12 |
| Ja, og en anden »IE kan ikke vise websiden" | amb3sc | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 12 juni 2009 13:02 |
| FPS Display | icu222much | PC & Console Gaming | 3 | 8. sep 2008 11:26 |
| Hjælp display indefrysning | tublecain | General Hardware Chat | 9 | 15 august 2008 14:53 |
| Need Help nr. Display På Moniter | newhamish | General Hardware Chat | 6 | 1 november 2007 05:16 |
| Thread Tools | |
| |