![]() |
|
| |||
| |||
| He, Onlangs merkte ik het verschil tussen mijn Vista en mijn XP. Ze hebben dezelfde grootte monitoren, maar op mijn XP is het allemaal een beetje groot. Enig idee hoe het krimpen. Sante ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Configuratiescherm, Beeldscherm, Instellingen en aanpassen van de resolutie van het scherm, als dat is wat je bedoelt
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik kan je praten over de resolutie van uw monitor. Te veranderen zodat het groter of kleiner: Voor Windows XP. Klik met de rechtermuisknop op het bureaublad> Eigenschappen> Instellingen> dan zie je een scherm resolutie schuifregelaar. Verplaatsen op merk in een tijd totdat het is de grootte die u wenst. Elia |
|
| |||
| |||
| Bedankt jongens voor de snelle en positieve feedback |
|
| |||
| |||
| Oh je welkom. Dat is wat we hier te doen ![]() Elia |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Weird Nav elkaar in IE | jonkon2 | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 18 jun 2009 18:12 |
| Ja, een andere 'IE kan niet worden weergegeven webpagina' | amb3sc | Web Browsers & FTP Clients | 0 | 12 jun 2009 13:02 |
| FOD Display | icu222much | PC & Gaming Console | 3 | 8e Sep 2008 11:26 |
| Help elkaar bevriezing | tublecain | Algemeen Hardware Chat | 9 | 15 aug 2008 14:53 |
| Need Help nr. Display Op Moniter | newhamish | Algemeen Hardware Chat | 6 | 1 Nov 2007 05:16 |
| Thread Tools | |
| |