![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Nylig, la jeg merke forskjellen mellom Vista og min XP. Må de samme store skjermer, men på min XP alt er ganske stor. Aner du hvordan du krympe det. Skål ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kontrollpanel, Skjerm, Innstillinger og justere Skjermoppløsning, hvis det er hva du mener
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg kan se din snakker om oppløsningen på skjermen. Å endre det slik at det blir større eller mindre: For Windows XP. Høyreklikk på skrivebordet> egenskaper> Innstillinger> så vil du se en skjermoppløsning skyvekontrollen. Flytte den opp på karakter på et tidspunkt før det er den størrelsen du ønsker. Elias |
|
| |||
| |||
| Takk fyrene for rask og positiv tilbakemelding |
|
| |||
| |||
| Å velkomstsiden. Det er det vi her å gjøre ![]() Elias |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Rare Nav vises i IE | jonkon2 | Web Design, hosting & SEO | 0 | 18 juni 2009 18:12 |
| Ja, en annen "IE kan ikke vise websiden ' | amb3sc | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 12 juni 2009 13:02 |
| FPS Display | icu222much | PC & Console Gaming | 3 | 8nde sep 2008 11:26 |
| Hjelp skjermen fryser | tublecain | General Hardware Chat | 9 | 15 august 2008 14:53 |
| Trenger du hjelp Ingen visning på Moniter | newhamish | General Hardware Chat | 6 | 1 november 2007 05:16 |
| Thread Tools | |
| |