![]() |
|
| |||
| |||
| Hallå, Nyligen lade jag märke till skillnaden mellan min Vista och min XP. De måste få samma stora skärmar, men på min XP det är alla ganska stor. Någon aning om hur man kan krympa den. Skål ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kontrollpanelen, Bildskärm, Inställningar och justera Skärmupplösning, om det är vad du menar
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jag kan se din tala om upplösningen på din bildskärm. Om du vill ändra det för att göra det större eller mindre: För Windows XP. Högerklicka på skrivbordet> Egenskaper> Inställningar> så ser du en skärmupplösning reglaget. Flytta upp på varumärket i en tid tills det är den storlek du vill. Elia |
|
| |||
| |||
| Tack killar för snabb och positiv feedback |
|
| |||
| |||
| Åh din välkomna. Det är vad vi är här för att göra ![]() Elia |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Konstiga Nav visas i IE | jonkon2 | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 18 juni 2009 18:12 |
| Ja, en annan "IE kan inte visa webbsidan" | amb3sc | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 12 juni 2009 13:02 |
| FPS Display | icu222much | PC & Console Gaming | 3 | 8:e sep 2008 11:26 |
| Hjälp visa frysning | tublecain | General Hardware Chat | 9 | 15 august 2008 14:53 |
| Behöver du hjälp nr Display På Moniter | newhamish | General Hardware Chat | 6 | 1 november 2007 05:16 |
| Thread Tools | |
| |