![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg er ny på dette bord, men jeg havde håbet måske jer til at hjælpe mig ud. Jeg har haft min computer i næsten to år uden alvorlige problemer. Men ved at dage siden, da jeg forsøgte at få min comp ud af pauseskærmen mode, og det frøs. Efter at have ventet i omkring 3 mins og stadig på pauseskærmen besluttede jeg til hårde genstarte comp. Efter genstart min sædvanlige dell logo havde røde linjer går ned på skærmen, når bios skærmen kom op på hele skærmen blev fyldt med $$$$$$$ Artifacts (selv overlappende teksten på skærmen) bagefter vinduerne loading skærmen ville pop op (ingen problemer der), men efter, at skærmen går sort, og min montier konstant går i strømbesparende tilstand efter at tænde for det, jeg er mødt med en BSOD om NV4_disp.dll blive fanget i en contant sløjfe. Jeg kan komme ind i fejlsikret tilstand og efter timers forskning og utallige løsninger med ingen resultater Jeg har indskrænket den til at det er enten NV4_disp fil ikke virker ordentligt eller mit skærmkort er skudt helt. Jeg har prøvet: ~ Afinstallation min chauffør, Driver sweeper, og geninstallere med den nyeste opdaterede driver ~ reducere min hardware acceleration ~ kører en virusscanning ~ System gendanne Jeg kører ud af hår og optioner nogen hjælpe jer kan tilbyde ville være appretiated. her er mine specs: System Information ------------------ Tidspunktet for denne rapport: 3/18/2009, 13:37:19 Udstyrets navn: Serena Operativsystem: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.080814-1236) Sprog: English (Regional Setting: Danish) System Manufacturer: Dell Inc. System Model: Dell DXP051 BIOS: Phoenix ROM BIOS PLUS Version 1.10 A05 Processor: Intel (R) Pentium (R) D CPU 2.80GHz (2 CPU) Hukommelse: 2046MB RAM Page File: 123MB anvendes, 3818MB rådighed Windows Dir: C: \ WINDOWS DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) DX Setup Parameters: Not found Dxdiag Version: 5.03.2600.5512 32bit Unicode Grafikkort: Geforce 7300LE |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det sker i BIOS grafikkortet selv er skudt, ingen måder rundt om den.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hmmm, Thats hvad jeg var bange for. Jamen tak så meget for den hurtige reaktion, jeg vil købe et kort hurtigt derefter. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| Købe et nyt grafikkort - NVIDIA GeForce 9400GT? | Marcella | Grafikkort & Monitors | 1 | 4 juni 2009 02:13 |
| Laptop Grafikkort: Intel X3100 vs NVIDIA GeForce 7150M | carlito24 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 7 | 29 november 2008 16:12 |
| GeForce 8400GS Grafikkort | Jayster | Grafikkort & Monitors | 15 | 2 februar 2008 17:49 |
| Grafikkort / skærm problemer | Lone500 | Grafikkort & Monitors | 8 | 18 januar 2008 17:02 |
| Thread Tools | |
| |