vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Reply

Thread Tools
Old 18 maaliskuu 2009, 10:41
Uusi Jäsen

Hei kaikille,

Olen uusi tässä aluksella, mutta toivoin, ehkä te auttaa minua. Olen ollut minun tietokone lähes kahden vuoden ajan ilman vakavia ongelmia. Kuitenkin siitä, että päivää sitten, kun olen yrittänyt saada minun pakoll ulos näytönsäästäjä tilassa ja se jäädytti. Kun odottaa noin 3 min ja vielä on näytönsäästäjä i päätti kova uudelleen comp. Kun käynnistät minun tavallista dell logo oli punaisten viivojen menossa näytön, kun bios näytön tuli koko näytön oli täynnä $$$$$$$ esineitä (myös päällekkäisten tekstien näytöllä) jälkeenpäin ikkunat lastaus näytön olisi pop asti (ei ongelmia), mutta sen jälkeen kuvaruutu musta ja minun montier jatkuvasti menee virransäästötilaa jälkeen kääntämällä sitä, i am tervehditään kanssa BSOD siitä NV4_disp.dll saattaa takertua on Contant silmukka.

Voin tulla vikasietotilassa ja sen jälkeen tunnin tutkimuksen ja lukemattomia ratkaisuja ei tuloksia olen rajoittanut sen, että on joko NV4_disp tiedosto ei toimi kunnolla tai minun näytönohjain on ammuttu täysin. Olen yrittänyt:

~ Uninstalling minun kuljettajan, kuljettajan lakaisukone, ja uudelleenasentamistoiminnot kanssa uusimman päivitetyn ohjaimen
~ vähentää minun kiihdytystä
~ käynnissä virus scan
~ Järjestelmän palauttaminen

Olen loppumassa hiukset ja vaihtoehtoja, mahdollisesti auttaa te voi tarjota olisi appretiated.

tässä ovat minun tiedot:
Järjestelmän tiedot
------------------
Aika tämän kertomus: 3.18.2009, 13:37:19
Koneen nimi: SERENA
Käyttöjärjestelmä: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.080814-1236)
Kieli: Englanti (Regional Setting: Englanti)
System Valmistaja: Dell Inc.
System Model: Dell DXP051
BIOS: Phoenix ROM BIOS PLUS Version 1.10 A05
Prosessori: Intel (R) Pentium (R) D CPU 2.80GHz (2 CPUs)
Muisti: 2046MB RAM
Page File: 123MB käyttää, 3818MB saatavilla
Windows Dir: C: \ WINDOWS
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Ei löydy
Dxdiag Version: 5.03.2600.5512 32bit Unicode
Näytönohjain: Geforce 7300LE
Old 18 maaliskuu 2009, 11:22
Rahoittajien ryhmän

Jos se tapahtuu BIOS grafiikkakorttiin itsessään on ammuttu, ei keinoja sen ympärille.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 18 maaliskuu 2009, 11:26
Uusi Jäsen

Hmmm, Thats mitä olen pelännyt. No thanks niinkään nopeaa vastausta, I'll ostaa kortin pian sen jälkeen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.