![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, Ik ben nieuw in dit forum, maar ik hoopte misschien dat jullie me helpen uit. Ik heb mijn computer bijna twee jaar zonder ernstige problemen. Echter te dagen geleden Toen ik probeerde om mijn comp uit screensaver modus en bevroor. Na ongeveer 3 minuten te wachten en nog steeds op de screensaver heb ik besloten tot harde herstart de comp. Na de herstart mijn gebruikelijke Dell logo had rode lijnen gaat het scherm, wanneer de bios scherm kwam het hele scherm is gevuld met $$$$$$$ artefacten (zelfs overlappen de teksten op het scherm) daarna de windows laad scherm zou pop up (geen problemen), maar na dat het scherm zwart wordt en mijn montier voortdurend gaat in energiebesparende modus nadat het op, ik begroet met een BSOD over de NV4_disp.dll wordt gevangen in een contant lus. Ik kan in de veilige modus en na uren van onderzoek en talloze oplossingen met geen resultaten heb ik beperkt tot de dien NV4_disp ofwel het bestand niet goed werkt of mijn videokaart wordt neergeschoten volledig. Ik heb geprobeerd: ~ Verwijderen mijn chauffeur, Driver Sweeper, en opnieuw met de laatste bijgewerkte stuurprogramma ~ vermindering van mijn hardware acceleratie ~ het draaien van een virus scan ~ Systeem herstellen Ik ben er bijna geen haren en opties, geen hulp kan bieden jullie zou appretiated. hier zijn mijn specs: System Information ------------------ Tijde van dit verslag: 3.18.2009, 13:37:19 Machine naam: SERENA Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.080814-1236) Taal: Engels (Regionale Instelling: Engels) Systeem Fabrikant: Dell Inc System Model: Dell DXP051 BIOS: Phoenix ROM BIOS PLUS Version 1.10 A05 Processor: Intel (R) Pentium (R) D CPU 2.80GHz (2 CPU's) Geheugen: 2046MB RAM Page File: 123MB gebruikt, 3818MB beschikbaar Windows Dir: C: \ WINDOWS DirectX Versie: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) DX Setup Parameters: Niet gevonden Dxdiag Version: 5.03.2600.5512 32bit Unicode Grafische kaart: Geforce 7300LE |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als het gebeurt in het BIOS van de grafische kaart zelf is geschoten, geen manieren eromheen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hmmm, Thats wat was ik bang van. Nou thanks so much voor de snelle reactie, ik koop een kaart snel daarna. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Het kopen van een nieuwe grafische kaart - Nvidia Geforce 9400GT? | Marcella | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | De 4 juni 2009 02:13 |
| Laptop Grafische kaart: Intel X3100 vs NVIDIA GeForce 7150M | carlito24 | Laptops, Mobiles & PDA's | 7 | 29 nov 2008 16:12 |
| GeForce 8400GS grafische kaart | Jayster | Grafische Kaarten & Monitors | 15 | De 2 februari 2008 17:49 |
| Grafische kaart / monitor problemen | Lone500 | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 18 Jan 2008 17:02 |
| Thread Tools | |
| |