![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen, Jeg er ny på dette forumet, men jeg håper kanskje dere å hjelpe meg. Jeg har hatt min datamaskin i nesten to år uten alvorlige problemer. Men om til dager siden, da jeg prøvde å få min komp av skjermsparer og det frøs. Etter venter ca 3 min og fortsatt være på skjermspareren jeg bestemte meg for å hard start komp. Ved start min vanlige dell logoen hadde røde linjene går nedover skjermen når bios skjermen kom opp hele skjermen ble fylt med $$$$$$$ artifakter (selv overlappende tekstene på skjermen) etterpå vinduene loading skjerm ville pop opp (ingen problemer der), men etter at skjermen går i svart og min montier stadig går over i strømsparemodus etter slå den på, jeg møtt med en BSOD om NV4_disp.dll blir fanget i en contant loop. Jeg kan gå inn i sikker modus og etter timer med forskning og utallige løsninger uten resultater jeg har begrenses det ned til at det er enten NV4_disp filen ikke fungerer eller min skjermkortet blir skutt helt. Jeg har prøvd: ~ Avinstallering min driver Driver feiemaskin og installere med den siste oppdaterte driveren ~ redusere min maskinvareakselerasjonen ~ kjører en virusskanning ~ Systemgjenopprettingspunkt Jeg kjører ut av håret og alternativer, noen hjelpe dere kan tilby vil være appretiated. her er mine specs: Systeminformasjon ------------------ Tidspunkt for denne rapporten: 3/18/2009, 13:37:19 Maskinnavn: SERENA Operativsystem: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.080814-1236) Språk: Engelsk (Regional Setting: Norwegian) System Manufacturer: Dell Inc. System Model: Dell DXP051 BIOS: Phoenix ROM BIOS PLUS Version 1.10 a05 Prosessor: Intel (R) Pentium (R) D CPU 2.80GHz (2 CPUer) Minne: 2046MB RAM Page File: 123MB brukt, 3818MB tilgjengelig Windows Dir: C: \ WINDOWS DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) DX Setup Parameters: Ikke funnet Dxdiag Version: 5.03.2600.5512 32bit Unicode Grafikkortkonfigurasjon: Geforce 7300LE |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det skjer i BIOS grafikkortet i seg selv er skutt, ingen måter rundt.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hmmm, Det er det jeg var redd for. Vel takk så mye for raske svar, vil jeg kjøpe et kort snart da. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Kjøpe en ny grafikk-kort - Nvidia Geforce 9400GT? | Marcella | Kabinetter & Skjermer | 1 | 4 juni 2009 02:13 |
| Laptop Grafikkort: Intel X3100 vs NVIDIA GeForce 7150M | carlito24 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 29 nov 2008 16:12 |
| GeForce 8400GS Grafikkort | Jayster | Kabinetter & Skjermer | 15 | 2 februar 2008 17:49 |
| Grafikkortet / overvåke problemer | Lone500 | Kabinetter & Skjermer | 8 | 18 januar 2008 17:02 |
| Thread Tools | |
| |