mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Skärmar

Register

Biostar TA790GX XE 5.x och Nvidia 9800GT

Reply

Thread Tools
Old 8 juni 2009, 12:23
New Member Group

Jag har precis köpt en egenbyggda dator med en 550 watts psu, 8 GB RAM, Phenom II X4 420 CPU och den har en ombord Ati hd 3300. Jag ville gå ut och köpa ett bättre grafikkort, men det enda som är intressant för mig är det 9800. Jag måste få veta om min biostar TA790GX XE 5.x moderkort hantera denna typ av grafikkort. Varje svar är skulle uppskattas. thanx
Old 10 juni 2009, 10:45
Givargruppen

Det bör passa bra M8 men varför skulle du vilja att gamla skit kort, din bättre med ett ati 4850 ta en titt på kol tråd innan du bestämmer dig
http://www.computer-juice.com/forums...posting-23819/

En dator en gång slog mig i schack
Men det var ingen match för mig på kick boxning.

Mitt System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moderkort:
ASUS a8n SLI Deluxe
RAM Minne:
2gb Corsair XMS PC3200 platium
Grafikkort (s):
8800gts o / c
Ljudkort:
Creative SoundBlaster 4
Hårddisk (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optisk enhet (er):
1x Sony DVD-RAM-enhet 1xphillips dv
Mål / PSU:
700w moduler psu
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.