![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Afgelopen week mijn XFX 9800 GTX had lichte frame rate problemen dus ik vermoed dat de ventilator is niet ok, en mijn vermoeden bleek goed te zijn, nadat ik nam een kijkje, dus ging naar mijn retailer en vertelde hem dat het nodig is repareren of ik kon mijn geld terug, want ik was nogal boos, omdat de kaart niet eens 2 maanden oud, hij nam hem aan en vertelde me dat hij zou ruilen voor een Gainward Bliss 9800 GT Golden Sample met 1 GB RAM-geheugen . Ik was verrast om te zien dat het zeer overclockable en werd de fabriek al meer dan kloksnelheid in de eerste plaats, zodat hij mij overtuigd om het een keer, en nadat ik lees sommige beoordelingen op deze kaart zag ik dat ze overeenkomen met de GTX wanneer overclocked door slechts 50 Mhz, goed om u te vertellen van de waarheid was ik altijd een XFX fan boy maar de storing van mijn laatste XFX kaart heeft gebracht in een nieuwe functie ben ik zeer tevreden met dit Gainward kaart en aangezien ik een 100 dollar in ruil voor de uitwisseling van mijn oude kaart voor deze ene Ik vind het een koopje, noteer mijn oude 9800 GTX is de standaard editie. En om het af Ik besteed mijn salaris op nieuwe hardware met 1 extra GB RAM en een nieuwe CPU [IMG] file: / / / C: / DOCUME% 7E1/DAMIRC% 7E1/LOCALS% 7E1/Temp/msohtmlclip1 / 01/clip_image001.gif [/ img] Als ik nu kon ik het geld hebben gebruikt voor iets anders!? [IMG] file: / / / C: / DOCUME% 7E1/DAMIRC% 7E1/LOCALS% 7E1/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image002.gif [/ IMG] Maar de bottom-line is dat ik heb gevonden Gainward kaarten worden zeer goed gemaakt, zodat voor iedereen die meent dat een GPU upgrade en heeft een budget Controleer deze kaart uit, omdat het echt geweldig presteert voor het geld. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u wilt linken naar afbeeldingen die ze nodig hebben om online worden gehost, kunt u geen directe link naar de afbeeldingen op uw pc.
| |||
| |||
| Darn it! Ik een of andere manier wist dat zou gebeuren oke ik probeer het opnieuw |
|
| |||
| |||
| http://www.mediafire.com/ Upload uw foto's er (gratis), dan koppelen aan hen met behulp van de img-tags. |
|
| |||
| |||
Dit is de 9600 GT-versie, maar het ziet er hetzelfde aan de buitenkant, alleen de doos kunst is anders.Hier is een review -- http://www.fudzilla.com/index.php?op...8848&Itemid=40 ![]() |
|
| |||
| |||
| Nice review doet het beter presteren dan uw XFX 9800 GTX? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ziet eruit als een leuke kaart, Hoe werkt het?
| |||
| |||
| Tot mijn grote verrassing dat echt goed presteert beter dan mijn standaard XFX 9800 GTX, ik kan niet zeggen hoe goed het zou eerlijk tegen de trippel XXX edities en wat niet, maar het geheugen van 1 GB is genoeg om het te vergelijken met iedere GTX . Ik vond het echt cool om honingbij zelfs wanneer overclocked to the max, krijg ik een beter lezen op framerates met Fraps met deze kaart in Crysis dan ik heb met mijn oude GTX, voor mij zijn 5.7 frames sneller dan voorheen? Die ik een groot goed, want ik heb deze goedkoper dan de GTX, opgeslagen me wat geld ook. |
|
| |||
| |||
| Klinkt als een win-win situatie dus, maar ik veronderstel dat je zou verwachten dat als je je kaart vervangen omdat het defect |
|
| |||
| |||
| Het was niet defect als ik had gekocht, en ik ben de vergelijking van de FOD wanneer de GTX werkte normaal, dus het is nog sneller dan mijn oude kaart. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dat is echt beter 9600/9800 | Setsuna Faiz seiei | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 28 jun 2009 15:58 |
| Vraag over XFX 9800 GTX | joshua2209 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 8 Dec 2008 17:51 |
| Herziening van de 9800 GX2 | redden137 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 21 mrt 2008 02:59 |
| SLI 9800? Misschien. | Eltocliousus | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 29 feb 2008 15:36 |
| AGP grafische kaarten - Gainward BLISS 7800GS + AGP 512MB | CG Man | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 18 nov 2006 07:36 |
| Thread Tools | |
| |