mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Afhjulpet flaskehalsproblemerne af CPU?

Reply

Thread Tools
Old 15 December 2008, 16:57
Ny Medlem Gruppen

Default Afhjulpet flaskehalsproblemerne af CPU?

Hej, jeg har en (temmelig crappy) Gateway GT5220 at jeg opgraderet til 3 GB ram, og jeg er på udkig efter et nyt grafikkort. CPU'en er temmelig langsom, så jeg ønsker at få et grafikkort, der vil være lige så hurtigt som muligt, uden CPU holde den tilbage.

Er det endda muligt? Eller skal jeg have en ny CPU (eller ny computer)?

I det meste bruger min computer til Photoshop og WoW, jeg forsøgte at spille FEAR men det var mere som et billede end et spil ...

Thanks for any help!
Old 15 December 2008, 17:03
Administrator Gruppen

Spil er meget GFX kortet afhængige over alt andet.

Ville hjælpe, hvis du sagde hvad CPU og GPU, du har i øjeblikket.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16 December 2008, 00:32
Ny Medlem Gruppen

AMD Athalon 64bit

GPU'en er integreret ting, det er forfærdeligt.
Old 23 December 2008, 07:34
Medlem Gruppen

Ja, helt sikkert få en vis form for grafikkort, Thats grunden FEAR var en powerpoint til dig, om bord Grafikken er designet til at vise vinduer og Thats ca normalt.

Hvad clock hastighed er den CPU? Normalt i GHz gerne "2.4GHz"
Old 28 december 2008, 19:55
Medlem Gruppen

hvis du har et bundkort med PCI-E kan du købe en ati 3xxx agp. eller en 8 - serien GeForce
Old 16. januar 2009, 15:15
Medlem Gruppen

så vidt jeg ved, Athlon 64 ikke er dårlig og faktisk temmelig god stadig afhængigt hvor gammel den er. Den unplayable FPS i frygt is'nt forårsaget af din CPU, Min CPU er langt værste end yours siden dets en Socket 478, men jeg har et 7600GT og jeg kan stadig nå de høje FPS i frygt, Mine laptops CPU er langt bedre end min PC's CPU men mit 7600GT udkonkurrerer det cos' min laptop har integreret grafik (GMA X3100) som gør FEAR nær unplayble FPS (13 -19 FPS). Nogle forslag går kontrollere hvad slot du har leveres i din MoBo, PCI-E er langt den bedste (billige og gode), hvis dens AGP sin ikke enden på verden, kan du stadig få X1950 eller HD 2600 eller 7900GT for omkring £ 60 eller $ 100, der stadig er meget gode resultater. Men hvis din uheldige og har PCI kan du stadig få et 6200 fra ebay billigt som opnår spilbare FPS i de fleste 2 år eller ældre spil. Håber, at jeg hjalp
Old 16 januar 2009, 15:29
Medlem Gruppen

Hvis han har et gammelt AGP-setup eller PCI derefter blot få en ny computer. Det er ikke værd at opgradere en gammel en til sin bedste hardware og stadig ikke er i stand til at spille de nyeste spil ordentligt.
Old 17 januar 2009, 10:14
Medlem Gruppen

Hvis du ønsker at få et nyt gfx kort, jeg reccoment u få CPU'en til at matche det andet er din vil være i en rigtig hård stedet. Spil er stærkt afhængige af GFX, CPU & RAM.

På en anden uafhængig og uvigtige note: Jeg har lige hørt en af mine harddiske lukke, fordi det ikke var i brug. lyden er ret cool.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.