![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, minulla on (melko kehno) Gateway GT5220, että olen päivittänyt 3gb ram, ja olen etsivät uusia näytönohjaimen. Suoritin on melko hidasta, joten haluan saada näytönohjain, joka on yhtä nopeasti kuin mahdollista, ilman CPU pitämällä sitä takaisin. Onko tämä edes mahdollista? Vai Tarvitsen uuden suorittimen (tai uuden tietokoneen)? I käyttävät enimmäkseen tietokoneeni retusoi ja WoW, i yrittäneet pelata FEAR mutta se oli pikemminkin kuvan kuin pelin ... Kiitos, että mitään apua! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pelit ovat erittäin GFX kortin riippuvainen yli mitään muuta.
| |||
| |||
| AMD Athalon 64bit The GPU on integroitu asia, se on kauheaa. |
|
| |||
| |||
| Joo, ehdottomasti saada jonkinlaista näytönohjain, thats syy FEAR oli powerpoint teille, laivalla grafiikka on suunniteltu näyttämään ikkunat ja thats noin yleensä. Mitä kello nopeus on CPU? Yleensä GHz kuten "2.4GHz" |
|
| |||
| |||
| jos sinulla on emolevyn ilman pci-e voit ostaa atin 3xxx AGP. tai 8 - sarja GeForce |
|
| |||
| |||
| Sikäli kuin tiedän, Athlon 64 ei ole huono, ja itse asiassa aika hyvä edelleen sen mukaan, kuinka vanha se on. The soimattomassa FPS pelossa is'nt aiheuttamat suorittimen, My CPU on toistaiseksi pahin kuin teidän koska A Socket 478 mutta minulla on 7600GT ja voin vielä saavuttaa korkean FPS pelossa, Oma läppäreissä CPU on paljon parempi kuin minun tietokoneen suorittimen mutta minun 7600GT suoriutuu se cos' minun laptop on integroitu grafiikka (GMA X3100), jotka tekevät FEAR lähellä unplayble FPS (13 -19 FPS). Joitakin ehdotuksia on tarkistaa, mitä slot olet availible teidän MoBo, PCI-E on ylivoimaisesti paras (Halvat ja Good), Jos sen AGP se ei ole maailman loppu, voit silti saada X1950 tai HD 2600 tai 7900GT noin £ 60 tai 100 dollaria, jotka ovat vielä erittäin hyviä esiintyjiä. Mutta jos epäonninen ja on PCI voit silti saada 6200 alkaen eBay halvalla jolla saavutetaan soitettavia FPS useimmissa 2 vuotta tai sitä vanhempia pelejä. Hope i auttanut |
|
| |||
| |||
| Jos hänellä on vanha AGP setup-tai PCI sitten saat uuden tietokoneen. It's not worth päivität vanhaa sen paras laitteiston ja edelleen, ettei voi pelata uusimpia pelejä kunnolla. |
|
| |||
| |||
| Jos haluat saada uuden gfx kortin, i reccoment u saada CPU vastaamaan se muutoin sinun tulee olla todella kova paikka. Pelit ovat hyvin riippuvaisia GFX, suorittimen ja RAM-muistia. Toisella etuyhteydettömille ja merkityksetön huomautus: i juuri kuulleet minun levyä suljetaan, koska se ei ole käytössä. ääni on aika siistiä. |