mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Bottlenecked door CPU?

Reply

Thread Tools
Old 15 december 2008, 16:57
Nieuw Lid Fractie

Default Bottlenecked door CPU?

Hoi, Ik heb een (nogal crappy) Gateway GT5220 dat ik een upgrade naar 3Gb ram, en ik ben op zoek naar een nieuwe grafische kaart. De CPU is vrij langzaam, dus ik wil graag een grafische kaart die wordt zo snel mogelijk, zonder dat de CPU bedrijf het terug.

Is dit nog mogelijk? Of moet ik een nieuwe processor (of een nieuwe computer)?

Ik meestal mijn computer gebruiken voor photoshop en Wow, ik heb geprobeerd te spelen FEAR maar het was meer een beeld dan een spel ...

Bedankt voor alle hulp!
Old 15 december 2008, 17:03
Administrator Group

Games zijn sterk afhankelijk gfx kaart over iets anders.

Zou helpen als je zegt wat CPU en GPU u momenteel.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16 december 2008, 00:32
Nieuw Lid Fractie

AMD Athalon 64bit

De GPU is geïntegreerd ding, het is verschrikkelijk.
Old 23 december 2008, 07:34
Lid Fractie

Ja, zeker krijgen enige vorm van grafische kaart, dat is de reden FEAR was een powerpoint aan u, onboard graphics zijn ontworpen om aan te tonen ramen en thats over is meestal.

Welke kloksnelheid is de CPU? Meestal in GHz als "2.4GHz"
Old 28 dec 2008, 19:55
Lid Fractie

als u een moederbord met pci-e kun je een ATI 3xxx agp. of een 8 - serie geforce
Old 16 jan 2009, 15:15
Lid Fractie

Voor zover ik weet, Athlon 64 zijn niet slecht en eigenlijk best goed nog afhankelijk van hoe oud het is. De onspeelbaar FPS in FEAR is'nt veroorzaakt door uw CPU, Mijn CPU is veel slechtste dan de jouwe, omdat het een Socket 478, maar ik heb een 7600GT en ik kan nog steeds een hoog FPS in FEAR, Mijn laptop CPU is veel beter dan mijn PC's CPU maar mijn 7600GT beter presteert dan het cos' mijn laptop hebben geïntegreerde graphics (GMA X3100) die FEAR vlakbij unplayble FOD (13 -19 FOD). Sommige suggesties zijn controleren wat sleuf u beschikbaar in uw mobo, PCI-E is veruit de beste (goedkoop en goed), als haar AGP zijn niet het einde van de wereld, u kunt nog steeds X1950 of HD 2600 of 7900GT voor ongeveer £ 60 of $ 100 die nog steeds zeer goed presterende. Maar als je pech hebt en de PCI kunt u nog steeds een 6200 van eBay goedkoop die behaalt speelbaar in de meeste FPS 2 jaar of oudere games. Hoop dat ik geholpen
Old 16 januari 2009, 15:29
Lid Fractie

Als hij een oude AGP of PCI-setup dan gewoon een nieuwe computer. Het is niet de moeite waard om de aanpassing van een oude naar zijn beste hardware en nog steeds niet in staat om de nieuwste spellen goed.
Old 17 januari 2009, 10:14
Lid Fractie

Als u wilt krijgen een nieuwe gfx kaart, i reccoment U krijgt de cpu aan het anders ga je in een heel moeilijke plek. Games zijn sterk afhankelijk van de gfx, CPU en RAM.

Op een andere onafhankelijke en onbelangrijke opmerking: Ik heb juist gehoord dat een van mijn harde schijven stilleggen omdat het niet in gebruik is. het geluid is pretty cool.
Reply

Register

Bladwijzers
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.