mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Bottlenecked av CPU?

Reply

Thread Tools
Old 15th 2008 des 16:57
New Member Group

Default Bottlenecked av CPU?

Hei, jeg har en (ganske crappy) Gateway GT5220 at jeg oppgraderte til 3 GB ram, og jeg er på jakt etter et nytt grafikkort. CPU er ganske tregt, så jeg ønsker å få et grafikkort som vil være så raskt som mulig, uten CPU holder den tilbake.

Er dette også mulig? Eller trenger jeg en ny CPU (eller ny datamaskin)?

Jeg hovedsakelig bruke datamaskinen for Photoshop og WoW, jeg prøvde å spille av frykt, men det var mer som et bilde enn et spill ...

Takk for hjelp!
Old 15th 2008 des 17:03
Administrator Group

Spill er svært GFX kortet avhengige over noe annet.

Ville hjelpe hvis du sa hva CPU og GPU du har for øyeblikket.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16th 2008 des 00:32
New Member Group

AMD Athalon 64bit

The GPU er integrert tingen, det er forferdelig.
Old 23 Dec 2008, 07:34
Medlem Group

Ja, absolutt få noen form for grafikkort, dvs årsaken frykten var en powerpoint til deg, onboard-grafikk er laget for å vise vinduer og dvs ca vanligvis.

Hva klokke hastighet CPU? Vanligvis i GHz som "2,4"
Old 28 desember 2008, 19:55
Medlem Group

hvis du har et hovedkort med PCI-E kan du kjøpe et ATI 3xxx AGP. eller en 8 - serie GeForce
Old 16 januar 2009, 15:15
Medlem Group

Så vidt jeg vet, Athlon 64 er ikke dårlig og faktisk ganske bra fortsatt avhengig hvor gammel den er. Den UNPLAYABLE FPS i frykt is'nt forårsaket av CPU, Min CPU er langt verste enn dine siden en Socket 478, men jeg har et 7600GT og jeg fortsatt kan oppnå høy FPS i frykt, My laptopper CPU er langt bedre enn min PC's CPU men min 7600GT gir bedre resultater enn det cos' min laptop har integrert grafikk (GMA X3100) som gjør frykter nær unplayble FPS (13 -19 FPS). Noen forslag er sjekke hvilke spor du har availible i MoBo, PCI-E er den beste (billig og bra), hvis AGP det er ikke verdens ende, kan du likevel få X1950 eller HD 2600 eller 7900GT for ca £ 60 eller $ 100 som fortsatt er meget gode utøvarar. Men hvis du uheldig og har PCI kan du fortsatt få 6200 fra ebay billig som oppnår spillbare FPS i de fleste 2 år eller eldre spill. Håper jeg hjalp
Old 16nde Jan 2009, 15:29
Medlem Group

Hvis han har en gammel AGP-oppsett eller PCI deretter kjøpe en ny datamaskin. Det er ikke verdt å oppgradere en gammel en til sin beste hardware og fremdeles ikke er i stand til å spille de nyeste spillene skikkelig.
Old 17th 2009 jan 10:14
Medlem Group

Hvis du ønsker å få et nytt gfx kort, i reccoment u få CPU å matche den ellers din skal være i en virkelig tøff spot. Spill er tungt avhengig av GFX, CPU og RAM.

På et annet irrelevant og uviktig note: Jeg har nettopp hørt en av mine harddrives avsluttes fordi det ikke var i bruk. lyden er ganske kult.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.