![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei, jeg har en (ganske crappy) Gateway GT5220 at jeg oppgraderte til 3 GB ram, og jeg er på jakt etter et nytt grafikkort. CPU er ganske tregt, så jeg ønsker å få et grafikkort som vil være så raskt som mulig, uten CPU holder den tilbake.
Er dette også mulig? Eller trenger jeg en ny CPU (eller ny datamaskin)? Jeg hovedsakelig bruke datamaskinen for Photoshop og WoW, jeg prøvde å spille av frykt, men det var mer som et bilde enn et spill ... Takk for hjelp! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Spill er svært GFX kortet avhengige over noe annet.
|
|||
|
|||
|
AMD Athalon 64bit
The GPU er integrert tingen, det er forferdelig. |
|
|
|||
|
|||
|
Ja, absolutt få noen form for grafikkort, dvs årsaken frykten var en powerpoint til deg, onboard-grafikk er laget for å vise vinduer og dvs ca vanligvis.
Hva klokke hastighet CPU? Vanligvis i GHz som "2,4" |
|
|
|||
|
|||
|
hvis du har et hovedkort med PCI-E kan du kjøpe et ATI 3xxx AGP. eller en 8 - serie GeForce
|
|
|
|||
|
|||
|
Så vidt jeg vet, Athlon 64 er ikke dårlig og faktisk ganske bra fortsatt avhengig hvor gammel den er. Den UNPLAYABLE FPS i frykt is'nt forårsaket av CPU, Min CPU er langt verste enn dine siden en Socket 478, men jeg har et 7600GT og jeg fortsatt kan oppnå høy FPS i frykt, My laptopper CPU er langt bedre enn min PC's CPU men min 7600GT gir bedre resultater enn det cos' min laptop har integrert grafikk (GMA X3100) som gjør frykter nær unplayble FPS (13 -19 FPS). Noen forslag er sjekke hvilke spor du har availible i MoBo, PCI-E er den beste (billig og bra), hvis AGP det er ikke verdens ende, kan du likevel få X1950 eller HD 2600 eller 7900GT for ca £ 60 eller $ 100 som fortsatt er meget gode utøvarar. Men hvis du uheldig og har PCI kan du fortsatt få 6200 fra ebay billig som oppnår spillbare FPS i de fleste 2 år eller eldre spill. Håper jeg hjalp
|
|
|
|||
|
|||
|
Hvis han har en gammel AGP-oppsett eller PCI deretter kjøpe en ny datamaskin. Det er ikke verdt å oppgradere en gammel en til sin beste hardware og fremdeles ikke er i stand til å spille de nyeste spillene skikkelig.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hvis du ønsker å få et nytt gfx kort, i reccoment u få CPU å matche den ellers din skal være i en virkelig tøff spot. Spill er tungt avhengig av GFX, CPU og RAM.
På et annet irrelevant og uviktig note: Jeg har nettopp hørt en av mine harddrives avsluttes fordi det ikke var i bruk. lyden er ganske kult. |