![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alle Købt en brandnew 9600gt at opgradere fra myold 7300gs. i forventning jeg også opgraderet til en 750w PSU med ekstra PCIe strømforsyning. alt arbejdet finr efter installation, opdatering føreren og justere opløsning og specs. men kun i cirka en halv times tid, fik en fejlmeddelelse første siger grafikkort ikke modtager nok strøm, eller der er en systemfejl. efter yderligere fem minutter ca 50 fejl kasser poped op at sige, der er en kører dll fejl og NvCpl.dll kunne ikke initialiseres. Efter at comp enten frøs eller køre på mimnimal ydeevne. Nogen en idé om, hvad er der galt? Windows XP MCE, Intel 2 Core 2 * 3 GHz, 2 GB ram, 750watt PSU, Sweex 9600gt 512 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er PSU model? Har du afinstallere den gamle drivere?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hej PSU er CIT 750 Lydløs, ikke noget jeg har hørt om før. Ikke unistall gamle føreren, troede, det var mere af en opdatering, da det er samme selskab. Skal jeg afinstallere alt og re installere? Skål |
|
| |||
| |||
| hvor mange skinner, har du og hvad er max strømstyrken på dem |
|
| |||
| |||
| Ikke 100% sikker på hvad du mener,-forbindelser? Godt 8 mener jeg. Med et interval fra 2,5 til 30A? Beklager, men håber, at det er, hvad du bad??? |
|
| |||
| |||
| kan du finde en etiket, som denne http://www.hardwaremods.com/images/a.../psu-label.jpg på PS og fortælle mig mærkespænding watt og ampere |
|
| |||
| |||
| Yepp, her er det: 3,3 V = 28A, +5 V = 30A, +12 V1 = 20A, +12 V2 = 20A-12V = 0.3A, +5 VSB = 2.5A 750W |
|
| |||
| |||
| vel det eneste, jeg kan tænke på nu, er det 9600 skal bruge mindst 26 ampere hvordan computeren er tilsluttet? Har du et andet PCI-E eller en 2 molex til PCI-E adapter? |
|
| |||
| |||
| Desværre ikke, men hvor ville jeg slutte den til grafikkortet selvom jeg havde en? Skal jeg give dette PSU tilbage og kigge efter en med 12 V og 26 eller større A? |
|
| |||
| |||
| og gjorde det komme med nogen adaptere for noget? Jeg wouldnt returnere PS blot endnu, men det synes at være problemet. kan du bruge din gamle skærmkort med strømforsyning? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fejl popup; IE7 er stødt og fejl ... | jonkon2 | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 30. maj 2009 00:30 |
| NVIDIA GeForce 9600GT Vs. PS3 | CodeFreakC | Grafikkort & Monitors | 9 | 20 oktober 2008 00:52 |
| BfG 9600gt Oc | ghbnic | Grafikkort & Monitors | 3 | 10 oktober 2008 14:24 |
| BfG Techno 9600GT OC 512MB | ghbnic | Grafikkort & Monitors | 15 | 25. maj 2008 04:33 |
| 9600gt | redden137 | Grafikkort & Monitors | 56 | 25 marts 2008 11:14 |
| Thread Tools | |
| |