![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All Osti brandnew 9600gt Päivittääksesi myold 7300gs. odotettaessa i myös päivittänyt on 750 W PSU kanssa extra PCIe-virtalähde. Kaikki toimi finr kun asennus-, päivitys-kuljettaja ja säätötoimenpiteitä päätöslauselman ja tekniset tiedot. mutta vain noin puoli tuntia tai niin, sain virheilmoituksen ensimmäinen sanomalla näytönohjain ei saa tarpeeksi virtaa tai on järjestelmän virhe. jälkeen vielä viisi minuuttia ca 50 virhe laatikot poped jopa sanoa, on suorittaa dll virhe ja NvCpl.dll alustus epäonnistui. Tämän jälkeen pakoll joko jäädytti tai suorittaa mimnimal suorituskykyä. Jokainen idea, mikä on vialla? Windows XP MCE, Intel 2 Core 2 * 3 GHz, 2 Gt RAM, 750watt PSU, Sweex 9600gt 512 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä on PSU malli? Teitkö poistaa vanhat ajurit?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hei PSU on CIT 750 Äänetön, mitään olen kuullut ennenkin. Ei unistall vanha kuljettaja, katsoivat, että kyseessä oli pikemminkin päivittää, koska se on samassa yrityksessä. Pitäisikö minun poistaa kaiken ja uudelleen asentaa? Hurraa |
|
| |||
| |||
| kuinka monta kiskot sinulla on ja mikä on max virran niistä |
|
| |||
| |||
| Ei 100% varma mitä tarkoitat-yhteyksiä? No 8 uskon. Kuuluvuusalue alkaen 2,5 30A? Anteeksi, toivon, että te pyysitte? |
|
| |||
| |||
| voit löytää otsikon, kuten tämän http://www.hardwaremods.com/images/a.../psu-label.jpg että PS ja kertoa minulle jännitteet wattia ja ampeeri |
|
| |||
| |||
| Yepp, tässä se on: +3.3 V = 28A, +5 V = 30A, +12 V1 = 20A, +12 V2 = 20A,-12V = 0.3A, +5 VSB = 2.5A 750 W |
|
| |||
| |||
| hyvin Voin vain ajatella nyt on 9600 tarvitsee vähintään 26 ampeeri miten tietokone kytketty? sinulla on toinen pci-e tai 2 Molex on pci-e adapteri? |
|
| |||
| |||
| Valitettavasti ei, mutta jos olisi i liität sen näytönohjaimen vaikka minulla oli vain yksi? Pitäisikö minun antaa PSU takaisin ja etsiä yhdessä +12 V ja 26 tai suuremman A? |
|
| |||
| |||
| ja se on tullut kaikki sovittimet mitään? i wouldnt palata PS vielä, mutta se näyttää olevan ongelma. voit käyttää vanhoja näyttösovittimen kanssa virtalähde? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Virhe popup; IE7 on havainnut ja virheiden ... | jonkon2 | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 30. toukokuuta 2009 00:30 |
| Nvidia GeForce 9600GT Vs. PS3 | CodeFreakC | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 20. lokakuu 2008 00:52 |
| BfG 9600gt Oc | ghbnic | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 10. lokakuu 2008 14:24 |
| BFG TECHNO 9600GT OC 512MB | ghbnic | Graphics Cards & Näytöt | 15 | 25. toukokuuta 2008 04:33 |
| 9600gt | redden137 | Graphics Cards & Näytöt | 56 | 25th Mar 2008 11:14 |
| Thread Tools | |
| |