![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg ejer en Toshiba A205-S4707 laptop med Intel integreret grafik og vil gerne vide, om jeg kunne sætte en add-in grafikkort i åben bugt på forsiden af min computer. I'm running Vista 32bit og har 2,5 GB RAM og en 2,0 Centrino dual core processor. Jeg ved, at åbne bay er normalt for yderligere harddiske men jeg er ikke meget hardware Savy med bærbare computere. Tak. |
|
| |||
| |||
| i de fleste tilfælde kan du ikke føje på laptops i vejen for grafikkort, occaionaly CPU, det meste af tiden kan du tilføje til din RAM, kan du tilføje PCMIE udstyr, som går ind i bugten normalt på siden af din bærbare computer, er disse kan trådløst udstyr, give flere USB-porte, give din laptop E-SATA støtte, og mange andre ting, men som jeg tidligere har sagt det meste af tiden kan du ikke føje ekstra grafik til en bærbar computer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, som anført ovenfor, kan du ikke føje i grafikkort til bærbare computere.
| |||
| |||
| Yeah laptops har video integration derfor, du kan ikke ændre et skærmkort i ét. Jeg har en bærbar computer. Det stinker jeg får en platform reelle snart mit video-kort i min bærbare computer er forfærdeligt, der er Soo par spil jeg rent faktisk kan spille: ( |