![]() |
|
| |||
| |||
| Ik bezit een Toshiba A205-S4707 laptop met Intel geïntegreerde graphics en zou graag willen weten als ik zou kunnen stellen een add-in de grafische kaart in de open baai aan de voorzijde van mijn computer. Ik ben actief Vista 32bit en hebben 2,5 GB RAM en een 2,0 Centrino dual core processor. Ik weet dat een open baai is gewoonlijk voor extra harde schijven, maar ik ben niet erg hard SAVY bij laptops. Bedankt. |
|
| |||
| |||
| in de meeste gevallen kunt u niet toevoegen op laptops in de weg van grafische kaarten, occaionaly CPU, het merendeel van de tijd die u kunt toevoegen aan uw RAM, kunt u PCMIE apparatuur, die verder gaat in de baai meestal aan de zijkant van uw laptop, deze kan worden van draadloze apparatuur, meer USB-poorten, geef uw laptop E-SATA-ondersteuning, en vele andere dingen, maar zoals ik al eerder zei het grootste deel van de tijd die u niet kunt u extra grafische naar een laptop. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, zoals hierboven vermeld, kunt u niet toevoegen in grafische kaarten op laptops.
| |||
| |||
| Ja laptops hebben video-integratie dan ook, kunt u niet wijzigen van een videokaart in een. Ik heb een laptop. Het zuigt Ik krijg een tuig echt snel mijn video kaart in mijn laptop is verschrikkelijk, er zijn soo paar spelletjes Ik kan eigenlijk spelen: ( |