![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg eier en toshiba a205-S4707 laptop med Intel integrert grafikk og vil gjerne vite om jeg kunne sette et tillegg i grafikkortet i åpen bay på forsiden av datamaskinen min. Jeg kjører Vista 32bit og har 2,5 GB RAM og en 2,0 Centrino dual core prosessor. Jeg vet at åpne bay er vanligvis for ekstra harddisker, men jeg er ikke veldig maskinvare savy med bærbare datamaskiner. Takk. |
|
| |||
| |||
| i de fleste tilfeller kan du ikke legge til bærbare datamaskiner i veien for grafikkort, occaionaly CPU, mesteparten av tiden du kan legge til RAM, kan du legge PCMIE utstyr, som går inn i bukta vanligvis på siden av den bærbare datamaskinen, disse kan trådløst utstyr, gi flere USB-porter, gir den bærbare datamaskinen E-SATA-støtte, og mange andre ting, men som jeg sa tidligere mesteparten av tiden kan du ikke legge til ekstra grafikk for bærbare. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det stemmer, som nevnt ovenfor, kan du ikke legge i grafikkort til bærbare datamaskiner.
| |||
| |||
| Ja laptopper har videointegrering derfor kan du ikke bytte ut et skjermkort i en. Jeg har en bærbar datamaskin. Det suger jeg får en rigg virkelig snart min skjermkortet i min bærbare er forferdelig, det er soo få spill jeg faktisk kan spille: ( |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg trenger litt hjelp til å plukke ut det beste skjermkortet på min bærbare. | Jorge Luis | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 24 mai 2009 05:36 |
| Video Card RAM - laptop skjermkort suger | elioenai | Kabinetter & Skjermer | 3 | 15 mars 2009 14:49 |
| Jeg vil bruke min lager skjermkort og min oppgradere skjermkortet toget | demon102 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Oppgrader Laptop skjermkort? | Xao | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 15 januar 2008 15:09 |
| Kan jeg sette inn en ny Grafikk / skjermkort i min bærbare? | antchinn | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 11 nov 2007 14:45 |
| Thread Tools | |
| |